自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3167


1#
發表於 13-2-4 23:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3142


2#
發表於 13-2-5 00:14 |只看該作者

回覆:平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕

食過聖安x蘿蔔糕,覺得幾好味,不過$66,貴過你既budget六蚊 :lol:




珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 13-2-5 00:32 |只看該作者
齋鋪有你budget的年糕


男爵府

積分: 8567

環保接龍勳章


4#
發表於 13-2-5 01:26 |只看該作者

回覆:平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕

自己整啦!





大宅

積分: 3361

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-2-5 01:40 |只看該作者
見到團購有$50, 係鴻XX牌, 你去睇睇


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


6#
發表於 13-2-5 01:51 |只看該作者
之前大班, $ 50/ 個


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-2-5 03:20 |只看該作者

回覆:平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕

自己整一底成本唔洗廿蚊,我今日都整左4底

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


男爵府

積分: 9075

BK Milk勳章


8#
發表於 13-2-5 06:19 |只看該作者

引用:平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕有邊間好

原帖由 nonoddy 於 13-02-04 發表
平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕有邊間好食? 請提供一下, 謝謝!Budget: 最好唔過$60一盒
自己整,成本低,又好味。


伯爵府

積分: 17335


9#
發表於 13-2-5 08:40 |只看該作者

回覆:平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕

新星集團$58


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-2-5 09:04 |只看該作者

回覆:平平地幾十蚊既年糕/馬啼糕/蘿蔔糕

5急住既等到喺9號下午 、博一博都仲未賣唒既 、wingx 各款糕點 、有時可能會特價速銷。



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-2-5 09:58 |只看該作者
今年大班要$78

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo