跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 2


1#
發表於 06-7-20 11:16 |只看該作者

點解擦牙後會勁嘔?

其實我個胃已經稍為好d,
但發現每朝早上及每晚用牙膏擦牙後就勁嘔。
朋友問係唔係支牙膏唔好?
反正一觸到舌頭個胃就好有反應。
唔知你地知唔知道原因?Thanks!


男爵府

積分: 5227


2#
發表於 06-7-20 11:51 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

孕婦係會對某些味道特別敏感。我之前一直用薄荷味牙膏, 有左之後好唔鍾意陣味, 所以特登買左柚子味牙膏, 用完就好舒服啦~ 你都可以試下轉用唔同味的牙膏, 依家坊間都有好多唔同味的牙膏啦~~


別墅

積分: 920


3#
發表於 06-7-20 13:18 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

係唔係妳刷得好入?
同埋盡量唔好形住會嘔,我初初刷牙成日形住反胃,咁之後我好快咁九秒九快d 刷完,唔好去taste 果浸味.... 試下丫,希望會好d...


大宅

積分: 3402


4#
發表於 06-7-20 15:14 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

我都係ar, 朝朝擦牙時已經作嘔2-3次, 嘔不出野來, 之後九秒九快d 刷完, 跟住即時食野就會好d, 有一晚夜晚擦牙都作嘔, 真救命! :-(

稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!
該用戶已被刪除

5#
發表於 06-7-21 00:55 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 06-7-21 09:33 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

唔... 我自己呢, 就應該不是味道方面引致嘔; 我想我是擦得太入喇; 一刷到舌頭就想嘔; 不碰它又覺得不夠乾淨...都幾苦惱
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


大宅

積分: 2038


7#
發表於 06-7-21 09:37 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

我同你一樣呀.....唯有以最快時間刷完牙, 同埋諗下第二d野囉.....

J&Hsbb 寫道:
我日日朝早及夜晚都作嘔, 有時仲要嘔得出, 一係刷牙後嘔, 一係刷刷下途中嘔, 咁仲慘啦, 成個口牙膏味........有時仲係用用下牙線嘔添呀.......依傢仍然係咁, 所以我都係盡快刷乾淨, 同埋刷牙時諗第2d野, 將個注意力移左去第2度就會好少少.........

真係想死~ :-(
當你見到天上星星,可有想起哥哥...


大宅

積分: 3402


8#
發表於 06-7-21 11:55 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

我尋晚試用小朋友用的牙膏(有生果味果d), 冇咁"拿" , 好似好d, 冇嘔得咁勁, 大家不防試下.
稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


9#
發表於 06-7-21 13:47 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

我用緊鹽味牙膏,又無這個問題, 你定試下la~


民房

積分: 2


10#
發表於 06-7-21 14:01 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

多謝大家既意見,我今朝轉用果汁味牙膏,果然無咁大反應。另外可能真係想刷入D刷乾淨條脷(一直的習慣),所以容易有反應。我會再試吓唔好刷咁入,希望再有改善。

但係,雖然唔駛嘔,個胃仍然頂住,真係好想日子快D過!


男爵府

積分: 5227


11#
發表於 06-7-21 14:47 |只看該作者

Re: 點解擦牙後會勁嘔?

試下改用電動牙刷啦, 在萬x買, 都係幾十元有, 唔駛擦得o甘辛苦~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo