自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20329


1#
發表於 13-2-5 10:09 |只看該作者
請問用洗衣連乾衣D衫會好'巢'嗎?
&會唔會好易壞?

唔好點評我


公爵府

積分: 28241


2#
發表於 13-2-5 11:58 |只看該作者
回覆 你好嗎 的帖子

我用過,成日壞,洗完一機衫要攞出來分兩次乾,搞好耐,我唔中意
用乾衣機又想d衫冇咁巢,乾之前先每件衫揚一揚,另外唔好一次過塞太多衫入去乾,會好d


子爵府

積分: 10778

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 13-2-5 12:05 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

放一至兩張柔順紙,乾衣機專用的,就唔巢👍👍




水晶宮

積分: 50467


4#
發表於 13-2-5 13:46 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

完全無問題喎!只要一乾完即刻攞出來就唔會好皺。樓上話要分2次乾,唔知係佢果架唔好定放太多衫,基本上乾衣唔可以塞爆,因為會無空間比佢乾,要留空位比衫轆來轆去。以前用金章,呢部新都係,不過啲人話西門子仲好





珊瑚宮

積分: 114360

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 13-2-5 14:24 |只看該作者
我用白朗機嘅. 好好用喎, 尤其有小朋友嘅屋企, 成日換得多衫, 潮濕天氣好麻煩.
我洗完唔會原機乾衣, 會攞出嚟揚一揚, 有啲就浪起, 有啲就乾衣. 只要唔放太滿去乾, 係唔會點"巢"喎.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-2-5 14:39 |只看該作者
我之前用惠x浦, 都ok, 其實我覺得好方便, 遇上o的潮濕天氣, 可以用佢o黎乾衫, 同埋用佢o黎乾毛巾, 好柔軟。


王國長老

積分: 13013

好媽媽勳章 王國長老


7#
發表於 13-2-5 14:41 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

我用西門子,一乾完即拎出黎唔會好摷

個性固執,熱情(愛結交朋友),愛和平(不喜爭執),頭腦靈活,做事欠勇氣及信心(所以較容易放棄機會),要學習加強主動性喺做事方面、加強表達力及疑心(易相信別人)。


公爵府

積分: 28241


8#
發表於 13-2-5 14:58 |只看該作者
唔好煩我 發表於 13-2-5 13:46
完全無問題喎!只要一乾完即刻攞出來就唔會好皺。樓上話要分2次乾,唔知係佢果架唔好定放太多衫,基本上乾 ...
我當年(成20年前)用惠x浦嘅2合1,洗衣可以洗6kg,但乾只可以乾3kg,所以如果洗 full load 衫就要分兩次乾,非常麻煩。係唔係而家嘅技術好左,2合1嘅機都可以一次過洗同乾?


別墅

積分: 940


9#
發表於 13-2-5 15:00 |只看該作者

回覆:mugtaitai 的帖子

用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機,好掂!




伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 13-2-5 15:05 |只看該作者
我之前都有用洗衣機乾衫.
但我發覺乾完出黎既衫好大陣味.
自此之後我寧願用返抽濕機都唔同洗衣機乾衫.


禁止訪問

積分: 2163


11#
發表於 13-2-5 15:05 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 77023

2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 13-2-5 15:07 |只看該作者
我d衫乾完會有小小縮水, 寧願開抽濕機算.


男爵府

積分: 6730


13#
發表於 13-2-5 15:41 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

無問題。


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


14#
發表於 13-2-5 15:47 |只看該作者
mugtaitai 發表於 13-2-5 14:58
我當年(成20年前)用惠x浦嘅2合1,洗衣可以洗6kg,但乾只可以乾3kg,所以如果洗 full load 衫就要分兩次乾 ...

我而家睇緊D機,乾既量一定係輕D(例2.6KG),洗既量係重D(例5.2KG)。

即係如果您想一機過,咁您要放輕D(例︰最重2.6KG),等佢响乾既時候唔會過重。

點評

mugtaitai  明白  發表於 13-2-5 16:50
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


15#
發表於 13-2-5 16:08 |只看該作者
yankees111007 發表於 13-2-5 15:00
用過!唔掂!宜家分開咗洗衣機及煤氣乾衣機,好掂!

我都想分開兩部,
我有朋友唔要部煤氣乾衣機,
我諗住安左佢,
點知個煤氣公司睇位既CF話,只可安在廚房,
仲話要我搵裝修師傅拆左1個吊廚櫃,
再响地廚櫃近煤氣喉度,連續幾個櫃都要介洞走喉……

聽到都暈,唔裝啦!咁大陣仗……

所以而家咪睇下有無D二合一慳位既,
我而家部洗衣機係頂揭式,如果只係加部乾衣機都無問題,
但係又係唔知個洗衣機同廚櫃的距離,
夠唔夠放一部乾衣機,仲要預埋個位俾洗衣機個蓋開……

煩C.......

如果睇唔啱,或者大家評語不佳,
就用住抽濕機在廁所掛衫抽濕。










My child, you hold the whole of my heart in your small hands


別墅

積分: 940


16#
發表於 13-2-5 16:10 |只看該作者

引用:Quote:yankees111007+發表於+13-2-5+15:00+

原帖由 SandyCPS 於 13-02-05 發表
我都想分開兩部,
我有朋友唔要部煤氣乾衣機,
我諗住安左佢,
廁所放抽濕機都好掂!一晚乾曬!



點評

SandyCPS    發表於 13-2-5 16:20


翡翠宮

積分: 97287


17#
發表於 13-2-5 16:12 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

以前用西門子,每次冼完要攞一半先再乾,會順便攞覺得易巢嗰啲衫用衣架掛。而家轉左飛哥,容量大6+4 祇要唔好太爆機可以一次過乾,要唔巢秘訣係要有鬆動唔好滿機塞住實巢,同乾完要即刻攞出來。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


18#
發表於 13-2-5 16:20 |只看該作者
canies 發表於 13-2-5 16:12
以前用西門子,每次冼完要攞一半先再乾,會順便攞覺得易巢嗰啲衫用衣架掛。而家轉左飛哥,容量大6+4 祇要唔 ...

我而家就係睇緊西門子同飛歌。
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


19#
發表於 13-2-5 16:24 |只看該作者
之前用過,唔易壞,乾完即攞出黎又唔皺
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


版主

積分: 81032

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


20#
發表於 13-2-5 16:44 |只看該作者

回覆:用洗衣連乾衣機請進

咁多年都係。



生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo