想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   2


大宅

積分: 1053


1#
發表於 13-1-11 07:37 |只看該作者
我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔得,有D失望同有壓力,希望今次BINGO啦...

大家互相鼓勵同支持,齊齊做個靚靚蛇媽..



大宅

積分: 4437


2#
發表於 13-1-11 09:16 |只看該作者
我都係同一day 1 呀, 加油加油~~


伯爵府

積分: 17239


3#
發表於 13-1-11 09:35 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我都係1/1 day1呀,我m唔太準時,不過下星期應該會排卵,準備好開工,一齊努力

雖然我有預感生唔到蛇b,不過都會努力既


大宅

積分: 1053


4#
發表於 13-1-12 02:01 |只看該作者
大家一起努力!!BB是咩生肖都唔緊要,最緊要係健健康康.....


侯爵府

積分: 21214


5#
發表於 13-1-12 02:49 |只看該作者

引用:大家一起努力!!BB是咩生肖都唔緊要,最緊要

原帖由 misslaulau23 於 13-01-12 發表
大家一起努力!!BB是咩生肖都唔緊要,最緊要係健健康康.....



伯爵府

積分: 17239


6#
發表於 13-1-12 11:14 |只看該作者
misslaulau23 發表於 13-1-12 02:01
大家一起努力!!BB是咩生肖都唔緊要,最緊要係健健康康.....
可惜我年紀越黎越老,想盡快生B

點評

bigmacq88  大家一起努力吧!  發表於 13-1-12 23:08


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-1-12 12:13 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

報到1月1日 Day1
而家keep checking, 紅d未有反應



2022年 還是必須好好過下去...


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-1-12 23:10 |只看該作者
剛剛check到 紅D有線 + 有哈哈笑, 今晚要努力呵
2022年 還是必須好好過下去...


大宅

積分: 1053


9#
發表於 13-1-13 16:28 |只看該作者

回覆:bigmacq88 的帖子

加油、努力


伯爵府

積分: 17239


10#
發表於 13-1-13 17:45 |只看該作者

引用:剛剛check到+紅D有線+++有哈哈笑,+今晚要努

原帖由 bigmacq88 於 13-01-12 發表
剛剛check到 紅D有線 + 有哈哈笑, 今晚要努力呵
你就好啦,可以開工,我呢3日check極紅d都冇反應。

加油呀,努力造人


複式洋房

積分: 125


11#
發表於 13-1-13 21:18 |只看該作者

回覆:misslaulau23 的帖子

紅d強紅,昨晚開工大吉

ifefe


大宅

積分: 1053


12#
發表於 13-1-14 16:24 |只看該作者

回覆:invna 的帖子

恭喜你!等你好消息!

我未有聲氣牙!


大宅

積分: 1515


13#
發表於 13-1-15 02:38 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

我都係1/1 day 1, 未有反應,keep check 住先。大家加油


大宅

積分: 1053


14#
發表於 13-1-15 05:35 |只看該作者
我今日check左有一條粗線同一條好幼的線...所以應該未排卵.........希望明天ok啦..

加油........


伯爵府

積分: 17239


15#
發表於 13-1-15 10:47 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未

呢2日紅d都冇反應,都唔知幾時先可以正式開工


大宅

積分: 1053


16#
發表於 13-1-16 06:47 |只看該作者
我呢兩日都重係白雪雪,唯有叫自己唔好緊張,放鬆D想下其他野.....上個月開始試,可能太緊張,結果M都遲左4日先到.......


大宅

積分: 1116


17#
發表於 13-1-16 15:25 |只看該作者
misslaulau23 發表於 13-1-16 06:47
我呢兩日都重係白雪雪,唯有叫自己唔好緊張,放鬆D想下其他野.....上個月開始試,可能太緊張,結果M都遲左4 ...

我都係呀,平時CYCLE 32日,但上個月遲左4-5日M,今個月又早左4-5日,已經放棄CHECK 紅d ,因為check 極都冇線... :(


大宅

積分: 1053


18#
發表於 13-1-17 02:28 |只看該作者
我應該係12 至14日排卵,12日去睇中醫話會遲D,可能遲到17/18號,點知而家16號都係白雪雪....咩心情都無啦,好似點CHECK都無反應..........我第一胎時咩都無做無CHECK,試左四個月就BINGO。反而想生第二個咁大壓力,因為如果我而家有左,到生時阿囝都兩歲啦....


大宅

積分: 4437


19#
發表於 13-1-17 14:41 |只看該作者
我應該係呢三兩日排架啦, 不過返到屋企攰到死, 完全冇mood...


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 13-1-17 22:49 |只看該作者
今個月開咗2日工咋, 而家等派彩.
不過今個病咗, 仲食埋抗生素... 十分不明朗
2022年 還是必須好好過下去...

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo