懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   27


複式洋房

積分: 176


1#
發表於 13-4-19 14:33 |只看該作者
未飲前同飲後既分別!真係無咁腫!顏色係光線問題姐!
1366353222761.jpg

點評

waiyee327    發表於 13-4-19 17:18


大宅

積分: 1138


2#
發表於 13-4-19 14:34 |只看該作者


已刪除用户

積分: 13973


3#
發表於 13-4-19 14:37 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 80


4#
發表於 13-4-19 14:44 |只看該作者

引用:未飲前同飲後既分別!真係無咁腫!顏色係光

原帖由 kathmatt 於 13-04-19 發表
未飲前同飲後既分別!真係無咁腫!顏色係光線問題姐!
你幾多週呀



大宅

積分: 1450


5#
發表於 13-4-19 14:47 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

我無你咁腫,但飲左幾日紅豆水都消唔到。。。




大宅

積分: 1018

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-19 14:55 |只看該作者
我都好腫吓,可以教吓我嗎﹖thanks


大宅

積分: 2693


7#
發表於 13-4-19 14:58 |只看該作者
我都想知點煲 thanks !


複式洋房

積分: 176


8#
發表於 13-4-19 15:03 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

我都係睇另一個JM既post! but 就浸耐多少少同煲左20分鐘!我36週3日喇!尋日我99幫我煲左一壺,當水飲,多尿屙左!訓覺時再long起隻腳!今日消左幾多腫!
1366354780515.jpg


已刪除用户

積分: 13973


9#
發表於 13-4-19 15:08 |只看該作者

引用:我都係睇另一個JM既post!+but+就浸耐多少少

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 176


10#
發表於 13-4-19 15:22 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work


1366356181812.jpg


禁止訪問

積分: 2195


11#
發表於 13-4-19 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2404


12#
發表於 13-4-19 16:07 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

咁仲使唔使加糖或者加啲咩?


侯爵府

積分: 22083


13#
發表於 13-4-19 16:35 |只看該作者
當然唔使啦


大宅

積分: 4674


14#
發表於 13-4-19 16:49 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

我都36週啦,但一啲都唔腫既!


大宅

積分: 1156


15#
發表於 13-4-19 17:02 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

我食紅豆沙。有冇用呢


別墅

積分: 958


16#
發表於 13-4-19 17:34 |只看該作者
回覆 kathmatt 的帖子

唔知什麽原因,我飲左之後胃痛,想嘔,試過一次就未再試了
「人皆養子望聰明,我被聰明誤一生。 惟願孩兒愚且魯,無災無難到公卿。」《洗兒戲作》─ 蘇軾


複式洋房

積分: 176


17#
發表於 13-4-19 17:37 |只看該作者

回覆:qclhk1 的帖子

應該唔關事架!你淨係飲d水炸喎水!唔洗食紅豆!


別墅

積分: 958


18#
發表於 13-4-19 17:40 |只看該作者
回覆 kathmatt 的帖子

未食紅豆呀,唔知關無關事呢。上週六飲完就好不舒服。不過已家都無太腫,萬一嚴重左,可能都要飲番
「人皆養子望聰明,我被聰明誤一生。 惟願孩兒愚且魯,無災無難到公卿。」《洗兒戲作》─ 蘇軾


珍珠宮

積分: 32986


19#
發表於 13-4-19 17:51 |只看該作者

回覆:紅豆水真係work

溫馨提示,之前我飲過一次ok,又試過飲完冇反應,後期摷網上有文章提到收腫時有機會收少胎水,我冇求證,水腫可以肉眼見,始終睇胎水要照超聲波,為安全起見冇再飲。


大宅

積分: 1263


20#
發表於 13-4-19 18:14 |只看該作者
我都煲過, 勁work!!
我平時訓醒d手指會痛, 醫生話係因為水腫.
飲完紅豆水第二日真係唔痛! 雖然就咁睇隻手無咩分別...
不過唔知大約要幾耐食一次呢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo