跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3947

好媽媽勳章


1#
發表於 06-7-22 18:42 |只看該作者

問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

我的bb睡覺的時候頭後面會有汗出,
就算是現在開冷氣的天氣都一樣,枕頭上面總會要放著一條毛巾仔,如果,不放毛巾的話,個枕頭一定會濕透(又要我洗 )
不知道媽媽們的bb會這樣的嗎?
那麼大汗會否不好呢? :tongue:


大宅

積分: 1319


2#
發表於 06-7-22 19:00 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

PETER囝都係咁架, 如果用D人做棉枕頭, 個頭邊一忽瞓住個枕頭佢就邊一忽出汗(我諗係唔夠透氣)。所以婆婆整左個綠豆枕頭比佢, 不過有時我覺得頭仔瞓落去好似好硬咁, 我都在豆上面加兩條手月巾仔。而家佢反瞓兩邊碌, 我驚佢扒向度時個枕頭焗住個面佢轉唔到頭, 所以無再比佢瞓枕頭了。


大宅

積分: 3947

好媽媽勳章


3#
發表於 06-7-22 19:15 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

傻妹妹佢就算不用枕頭都會的啊,個背部不會有汗的,只會得個頭有汗,我試過o的汗是淡的,是否流淡汗吾好呢....


大宅

積分: 1319


4#
發表於 06-7-22 19:47 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

bb都未好似我地咁食有調味嘅野, 我諗唔會咸呱??
PETER囝有時向廳扒向度玩(開左冷氣)後尾枕都會出汗, 見佢出汗, 盡量要佢飲番D水, 雖然要PETER囝飲水好似要同佢混戰一輪...


大宅

積分: 2137


5#
發表於 06-7-22 21:20 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

我個女都係咁, 瞓到成頭連頸背都係汗, 部冷氣我自己係覺得夠凍, 但見佢咁又想開大D冷氣俾佢瞓覺, 但又驚凍過頭, 總之就好矛盾啦! :cry:


男爵府

積分: 8555


6#
發表於 06-7-22 22:24 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

我個B都係咁,個枕頭重好臭tim...


大宅

積分: 3947

好媽媽勳章


7#
發表於 06-7-23 20:21 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

你可以比條毛巾放著啊,洗毛巾好過洗枕頭....... :tongue:


男爵府

積分: 8555


8#
發表於 06-7-23 21:52 |只看該作者

Re: 問~~~???你的小寶貝睡覺時會很大汗嗎?

我要用兩個枕頭袋同一條毛巾先唔臭,重要係日日換!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo