自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


1#
發表於 13-2-11 20:51 |只看該作者
請問有冇人搭過呢?船是大船定細船呢?載幾多人?安全嗎?上船的位置在那裡?




瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


2#
發表於 13-2-11 21:05 |只看該作者

引用:請問有冇人搭過呢?船是大船定細船呢?載幾

原帖由 emily22 於 13-02-11 發表
請問有冇人搭過呢?船是大船定細船呢?載幾多人?安全嗎?上船的位置在那裡?



...
up




侯爵府

積分: 23250


3#
發表於 13-2-11 21:08 |只看該作者

回覆:emily22 的帖子

我上年坐過一次,係屯門碼頭上船,細船,大概坐50人


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


4#
發表於 13-2-11 21:09 |只看該作者

引用:我上年坐過一次,係屯門碼頭上船,細船,大

原帖由 ming1020 於 13-02-11 發表
我上年坐過一次,係屯門碼頭上船,細船,大概坐50人
即係細船危險?





伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-2-11 21:10 |只看該作者

回覆:屯門至大澳船一問?

我覺得好暈好拋,可能因為細船。有上下兩層的,上層基本上得個蓋,又凍又大風,感覺不太安全




瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


6#
發表於 13-2-11 21:23 |只看該作者

引用:我覺得好暈好拋,可能因為細船。有上下兩層

原帖由 l_wingwing 於 13-02-11 發表
我覺得好暈好拋,可能因為細船。有上下兩層的,上層基本上得個蓋,又凍又大風,感覺不太安全



...
哦!5該曬你,因我有小B,都驚驚地,咁有無咩離島好去處介紹?




水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-2-11 21:24 |只看該作者

回覆:屯門至大澳船一問?

如果拖男帶女,有大有細,唔建議坐!特別是樓上個層,好大風好凍,仲有船程至少一小時!




伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-2-11 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+l_wingwing+於+13-02-11+發表

原帖由 emily22 於 13-02-11 發表
哦!5該曬你,因我有小B,都驚驚地,咁有無咩離島好去處介紹?
其實如真的想去大澳又不怕坐車,不如入東涌轉巴士




瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


9#
發表於 13-2-11 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emily22+於+13-02-11+發表哦!

原帖由 l_wingwing 於 13-02-11 發表
其實如真的想去大澳又不怕坐車,不如入東涌轉巴士
真的5該你,等我同屋企人商量一下先灬ThX




男爵府

積分: 6762


10#
發表於 13-2-11 22:35 |只看該作者

回覆:屯門至大澳船一問?

我反而覺得坐船舒服過巴士
我去過3次 頭2次搭船都好正常
反而巴士d路太鄧又多灣
我個fd爭啲比佢拋到嘔
返去同翻佢搭船舒服好多
同埋可能之前海難 而加開得好平穩
但我次次都係坐下層
btw,weekend去要早半個鐘排隊同返黎要早啲買船飛


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 13-2-11 23:20 |只看該作者

回覆:屯門至大澳船一問?

我今日先搭黎,快過塔車好多!




水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


12#
發表於 13-2-11 23:22 |只看該作者

回覆:屯門至大澳船一問?

好好Feel,我一定坐船去



---生命無價,請支持領養---

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo