自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9980


1#
發表於 06-7-25 08:52 |只看該作者

星期五又黎漫畫展la..........(我想問下呢........)

我未去過呀,我想問除左漫畫書,有無Firgure果d賣架??


大宅

積分: 1129


2#
發表於 06-7-25 09:55 |只看該作者

Re: 星期五又黎漫畫展la..........(我想問下呢........)

我都想去睇,但一定很多人啊!


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


3#
發表於 06-7-25 12:06 |只看該作者

Re: 星期五又黎漫畫展la..........(我想問下呢........)

有..figure


複式洋房

積分: 405


4#
發表於 06-7-25 12:10 |只看該作者

Re: 星期五又黎漫畫展la..........(我想問下呢........)

題外話:我在灣仔(中環廣場)番工,好驚每年D書展,漫畫展∼真係好好好...多人呀!!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo