自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 977


1#
發表於 06-7-25 10:11 |只看該作者

真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

我想同呀女(2歲)下星期去澳門,究竟要唔要用回港証?
我d同事話佢地試過無頭身份証+passport就ok;
但我個friend


王國長老

積分: 57249

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 06-7-25 10:14 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

去澳門用無相身分證同特區護照已經可以喇~
(自己試過)


別墅

積分: 928


3#
發表於 06-7-25 10:18 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

我都覺得好亂


大宅

積分: 2575


4#
發表於 06-7-25 10:18 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

我同d小朋友返大陸都係用無頭身分證+特區護照就得啦


大宅

積分: 3218


5#
發表於 06-7-25 10:29 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

bobomegan,

香港出入境--> 可以用無頭身份証+passport


禁止訪問

積分: 2701


6#
發表於 06-7-25 11:33 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2701


7#
發表於 06-7-25 11:35 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4883


8#
發表於 06-7-25 11:42 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

Eunice,

咁你去到大陸海關唔使用"回鄉証"嗎?-(

Eunice3 寫道:
我同d小朋友返大陸都係用無頭身分證+特區護照就得啦


琥珀宮

積分: 189206

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 06-7-25 11:54 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

only去澳門就唔洗回鄉証
帶無頭身份證+passport or 回港証

如果返大陸就要無頭身份證+passport or 2回港証+回鄉証


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


10#
發表於 06-7-25 12:01 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

不過最好用回港証好dd∼∼∼
不過回港証即日拎....好方便


子爵府

積分: 12578


11#
發表於 06-7-25 12:05 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

我上星期五去幫仔仔取passport時都順便問亞sir "係咪可用passport + 身份証 去澳門,他答 "香港出境無問題,但澳門有權唔俾你入境,所以最好都係申請回港証去澳門"


男爵府

積分: 6341


12#
發表於 06-7-25 12:10 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

其實無頭身份証+passport去邊都得, 除左返大陸要加埋回鄉証之外. 回港証基本上係無咩用.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


13#
發表於 06-7-25 12:19 |只看該作者

Re: 真係唔明,要用回港証嗎?請指教!

MrsFung 寫道:
我上星期五去幫仔仔取passport時都順便問亞sir "係咪可用passport + 身份証 去澳門,他答 "香港出境無問題,但澳門有權唔俾你入境,所以最好都係申請回港証去澳門"


我諗個個答法都唔同.
我之前問入境處,佢地話唔洗回港証,只要passport + 身份証 就可.
進出澳門特別行政區可使用之證件~~click here~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo