懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13473


1#
發表於 13-2-13 13:06 |只看該作者
佢可以12am -7am 都唔叫肚餓, 有冇咁好訓?? 要叫醒佢食奶ma ??


大宅

積分: 3413


2#
發表於 13-2-13 13:35 |只看該作者

回覆:未滿月的懶訓豬

唔洗,肚餓自然識醒




男爵府

積分: 6682


3#
發表於 13-2-13 13:46 |只看該作者

回覆:未滿月的懶訓豬

幾大啊?甘快就戒夜奶甘乖


禁止訪問

積分: 15214

畀面勳章 陪月勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-2-13 13:51 |只看該作者

回覆:未滿月的懶訓豬

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11124

BK Milk勳章


5#
發表於 13-2-13 13:53 |只看該作者

回覆:未滿月的懶訓豬

幾大呀b?如果退黃就可瞓耐d都ok。未就真係要叫醒。唔一定瞓得耐就等於叻等於早戒夜奶。。有時見d jm一味回覆讚。得幾日b個d都照讚。真係擔心多d




珍珠宮

積分: 33374


6#
發表於 13-2-13 14:05 |只看該作者

引用:幾大呀b?如果退黃就可瞓耐d都ok。未就真係

原帖由 tisomoso 於 13-02-13 發表
幾大呀b?如果退黃就可瞓耐d都ok。未就真係要叫醒。唔一定瞓得耐就等於叻等於早戒夜奶。。有時見d jm一味回 ...
係啦!幾日人仔有黃緊係好瞓啦,真係唔知有咩咁好讚


子爵府

積分: 13473


7#
發表於 13-2-13 15:22 |只看該作者

回覆:未滿月的懶訓豬

bb 三星期大,已退黃,謝謝各jm 解說哦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo