興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4987


1#
發表於 13-2-12 04:19 |只看該作者
訂狗糧通常用開邊間?上網訂定打電話?


大宅

積分: 3660

最關心BB問題熱投勳章


2#
發表於 13-2-12 17:38 |只看該作者

引用:訂狗糧通常用開邊間?上網訂定打電話?

原帖由 Laambstella 於 13-02-12 發表
訂狗糧通常用開邊間?上網訂定打電話?
你是想問免費送貨果啲?我屋企人上網買開,但訂貨後自取會平啲




大宅

積分: 4987


3#
發表於 13-2-12 23:28 |只看該作者

回覆:hollicat 的帖子

係呀可唔可以pm話我知邊間呀


大宅

積分: 2432


4#
發表於 13-2-13 02:08 |只看該作者

引用:訂狗糧通常用開邊間?上網訂定打電話?

原帖由 Laambstella 於 13-02-12 發表
訂狗糧通常用開邊間?上網訂定打電話?
我通常訂petdxghk,自取都平d,順便可以拎多幾包sample.



洋房

積分: 45


5#
發表於 13-2-14 14:06 |只看該作者
我上網搵到下面呢間 , 見佢賣嘅多數天然好嘢 , 經 FACEBOOK 訂貨 , 第二日就可以送貨 , 可以試試 :

http://www.facebook.com/media/se ... Pet/141636175879761


複式洋房

積分: 130


6#
發表於 13-2-14 16:03 |只看該作者
Coco0426 發表於 13-2-14 14:06
我上網搵到下面呢間 , 見佢賣嘅多數天然好嘢 , 經 FACEBOOK 訂貨 , 第二日就可以送貨 , 可以試試 :

http:/ ...
thanks...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo