自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8438


1#
發表於 13-2-16 11:03 |只看該作者
本帖最後由 千千萬萬 於 18-5-21 10:01 編輯




子爵府

積分: 12405


2#
發表於 13-2-16 12:12 |只看該作者

回覆:誠心請教各位JM,請俾意見(有d長)

我唔識,幫你推




大宅

積分: 3778


3#
發表於 13-2-16 12:46 |只看該作者

回覆:誠心請教各位JM,請俾意見(有d長)

咁資院收你個女邊個界別(科)?好似係學校提名先入得,你可以問老師意見。重要考慮你女兒可否同時應付到學校課程,因中四學校課程深左。




男爵府

積分: 8438


4#
發表於 13-2-16 15:03 |只看該作者

引用:咁資院收你個女邊個界別(科)?好似係學校

原帖由 miu1998 於 13-02-16 發表
咁資院收你個女邊個界別(科)?好似係學校提名先入得,你可以問老師意見。重要考慮你女兒可否同時應付到學 ...
我就係好擔心lor!學校冇乜建設性意見,乜都叫佢地參加,學校好似晤係好緊升學率,分班都係搭豬肉,唔會好既擺一堆,話希望一齊共同進步喎!亞女分完班成績都差左,佢係嗰d遇強愈強既人,依家個班冇乜猛料,個人懶散左!



大宅

積分: 3778


5#
發表於 13-2-16 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+miu1998+於+13-02-16+發表咁

原帖由 千千萬萬 於 13-02-16 發表
我就係好擔心lor!學校冇乜建設性意見,乜都叫佢地參加,學校好似晤係好緊升學率,分班都係搭豬肉,唔會好 ...
咁係收你女兒邊科?我兒子自少數學強,佢自己like比賽,我冇迫,學校不報,佢自己參加,只是通知我一聲。但都係果句,要搞好學校成績為先。現中三,成績ok,今年參加好多比賽,佢預備high form比賽,我意見係睇兒女有幾喜歡,約法三章,成績搞不好,就煩。如果兒女好喜歡為興趣佢地會努力。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo