自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-2-16 06:53 |只看該作者
希望想集體追討者請入



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


伯爵府

積分: 16348

春季勳章


2#
發表於 13-2-16 10:18 |只看該作者
盤菜??


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


3#
發表於 13-2-16 10:20 |只看該作者

引用:盤菜??

原帖由 mocha_y 於 13-02-16 發表
盤菜??
蘿蔔糕




大宅

積分: 4937


4#
發表於 13-2-16 10:30 |只看該作者

回覆:美心受害者集合區

咩樹?講黎聽下?



男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-2-16 10:45 |只看該作者

回覆:美心受害者集合區

我食左囉

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 48692

好媽媽勳章


6#
發表於 13-2-16 11:35 |只看該作者
crazygal 發表於 13-2-16 10:30
咩樹?講黎聽下?

西餅店年糕點疑不對辦

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20130215/00176_043.html


大宅

積分: 3727


7#
發表於 13-2-16 11:39 |只看該作者

回覆:shirleyauhc 的帖子

robert 高,初一開,已出水同酸左


公爵府

積分: 25800


8#
發表於 13-2-16 11:43 |只看該作者
99年初二開.. 酸既
姑仔尋日開 ... 都係一樣

我個年初一開.. 無事

以上都係15/2到期個批


大宅

積分: 3016


9#
發表於 13-2-16 11:44 |只看該作者
我年廿九晚七時多買兩底蘿蔔糕, 年初二開來煎, 一剪開個袋已一陣酸味, 糕面有層孱, 我洗咗先切來煎, 點知煎完食原來啲肉都係酸的
最慘我一家大小都食咗半底, 其他掉咗.

不過三個細路就由初三開始投訴肚痛肚痾幾日

所以肯定唔係報紙所講單一事件


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 13-2-16 11:51 |只看該作者

回覆:美心受害者集合區

我尋晚發現「翠園」底蘿蔔糕又係出晒水,老公即掉,呢底糕年廿九喺美心大酒樓攞嘅。
1360986677787.jpg

未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


子爵府

積分: 14454


11#
發表於 13-2-16 12:26 |只看該作者

回覆:美心受害者集合區

換卷的會否與現金買不同?我直接去門市現金買,好靚冇出水,仲覺得佢今年最好!


珍珠宮

積分: 43023

育兒性格勳章 睛靈勳章


12#
發表於 13-2-16 13:46 |只看該作者
券同現金都係嗰啲中央廚房貨,今日都換得,我啱啱換咗。食過都可以攞返去退錢。我盒馬蹄糕都出水,要換埋。兩盒加埋差唔多一底, 佢俾返4張餅咭,1盒杏仁條禮盒同埋一盒臘腸我。


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


13#
發表於 13-2-16 14:04 |只看該作者
我又係食翠園蘿蔔糕, 酸嘅, 掉左, 而家仲有盒馬蹄糕未開, 都唔點, 係咪攞去美心有得退?


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


14#
發表於 13-2-16 14:07 |只看該作者
heffalumpiglet 發表於 13-2-16 11:51
我尋晚發現「翠園」底蘿蔔糕又係出晒水,老公即掉,呢底糕年廿九喺美心大酒樓攞嘅。

我都食左呢種, 有少少水係底, 不過冇變酸~


大宅

積分: 4830


15#
發表於 13-2-16 14:09 |只看該作者
翠苑真係超難食,一開個樣似變壞


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


16#
發表於 13-2-16 14:11 |只看該作者
甘架, 自己食到有問題即掉都算, 我仲送左俾人呀之前, 一陣人地以為我送D臭既俾人, 唉, 一陣打去問問有無事, 無下次, 唔幫襯


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 13-2-16 14:30 |只看該作者

引用:盤菜??

原帖由 mocha_y 於 13-02-16 發表
盤菜??
賀年糕



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-2-16 14:31 |只看該作者

引用:Quote:crazygal+發表於+13-2-16+10:30+咩樹

原帖由 jaycee_mami 於 13-02-16 發表
西餅店年糕點疑不對辦

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20130215/00176_043.html
如係A7版係我既訪問



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-2-16 14:32 |只看該作者

引用:99年初二開..+酸既+姑仔尋日開+...+都係一

原帖由 BarbaraX 於 13-02-16 發表
99年初二開.. 酸既
姑仔尋日開 ... 都係一樣
全對



[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


大宅

積分: 2795


20#
發表於 13-2-16 14:32 |只看該作者
我媽媽同細佬都中招, 疴到腳軟, 下次唔敢幫襯

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo