自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 828


1#
發表於 13-2-16 15:30 |只看該作者
本人怕凍,邊個月份去似香港春天天氣呢?仲有少雨。。。


珍珠宮

積分: 31655


2#
發表於 13-2-16 15:34 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

4月初,睇櫻花!



點評

katelok  x 2  發表於 13-2-17 19:42


別墅

積分: 828


3#
發表於 13-2-16 15:42 |只看該作者

引用:4月初,睇櫻花! +

原帖由 Alex123 於 13-02-16 發表
4月初,睇櫻花!
3月中去凍唔凍呢?

點評

kitbebe  1x度  發表於 13-2-16 17:44


伯爵府

積分: 19675


4#
發表於 13-2-16 17:42 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

咁請問邊個月份去平啲?





男爵府

積分: 5924


5#
發表於 13-2-16 18:33 |只看該作者

引用:咁請問邊個月份去平啲? +

原帖由 9157 於 13-02-16 發表
咁請問邊個月份去平啲?
3月來回機票$1900


男爵府

積分: 9747


6#
發表於 13-2-16 18:39 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

依家去,$1900蚊機票超抵



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


7#
發表於 13-2-16 18:40 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

我要買買買~所以一定係1月大減價去




伯爵府

積分: 19675


8#
發表於 13-2-16 18:41 |只看該作者
本帖最後由 9157 於 13-2-16 18:47 編輯

回覆 yamilau 的帖子

Thanks. 不過我睇旅行團都要成7千幾
我預3月尾


伯爵府

積分: 19675


9#
發表於 13-2-16 18:50 |只看該作者
回覆 yamilau 的帖子

另外請問1900係邊間AIRLINE? THANKS


伯爵府

積分: 15246


10#
發表於 13-2-16 19:04 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

1 同 7 因為大減價。。




男爵府

積分: 8527

睛靈勳章


11#
發表於 13-2-16 19:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+9157+於+13-02-16+發表咁請問

原帖由 yamilau 於 13-02-16 發表
3月來回機票$1900
邊間?


禁止訪問

積分: 81803


12#
發表於 13-2-16 20:05 |只看該作者

引用:依家去,$1900蚊機票超抵 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


13#
發表於 13-2-16 20:06 |只看該作者
Jason 發表於 13-2-16 20:05
我D旅行蟲咬左好耐
快D去啦
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


禁止訪問

積分: 81803


14#
發表於 13-2-16 20:07 |只看該作者

引用:Quote:Jason+發表於+13-2-16+20:05+我D旅行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5924


15#
發表於 13-2-16 20:46 |只看該作者

引用:回覆+yamilau+的帖子 另外請問1900係邊間A

原帖由 9157 於 13-02-16 發表
回覆 yamilau 的帖子

另外請問1900係邊間AIRLINE? THANKS
好似係國泰呀


伯爵府

積分: 17733


16#
發表於 13-2-16 21:09 |只看該作者

回覆:東京咩月份去最好?

4月可能太遅、桜花謝晒喇、3月廿幾號喇!真係好難 forecast 桜花開花時期、因為由開到謝只係短短幾日




禁止訪問

積分: 67964


17#
發表於 13-2-16 21:13 |只看該作者

引用:4月可能太遅、桜花謝晒喇、3月廿幾號喇!真

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12122


18#
發表於 13-2-16 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+13-02-16+發表

原帖由 Jason 於 13-02-16 發表
我D旅行蟲咬左好耐
你去完大阪冇耐咋喎




禁止訪問

積分: 81803


19#
發表於 13-2-16 21:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+p_kotone+於+13-02-16+發表4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


20#
發表於 13-2-16 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-02-16+發表我D旅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo