自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3175


1#
發表於 13-2-17 11:43 |只看該作者
現在那個已經用左好耐。 而且開始漏水。

有無 邊個 牌子型號 可以推介 下?

謝謝


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


2#
發表於 13-2-17 11:44 |只看該作者

回覆:想買熨鬥 。 有無推介

iron都冇話特別好唔好架啦,如你唔需要特別function,基本上咩牌子都ok啦,我用緊pana ok


男爵府

積分: 5534


3#
發表於 13-2-17 17:13 |只看該作者

回覆:想買熨鬥 。 有無推介

我提議買個熨面大d熨衫快d,用緊Roweta (差唔多串法)德國做,我暫時見到最大的,不錯


大宅

積分: 3175


4#
發表於 13-2-17 21:21 |只看該作者
ok 去睇睇。 謝謝。
我以為有D可以熨快D。


別墅

積分: 644


5#
發表於 13-2-18 00:31 |只看該作者

回覆:想買熨鬥 。 有無推介?

bosch好好用




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo