懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2152


1#
發表於 06-7-28 14:56 |只看該作者

我同我個b既經歷

其實佢地都唔係我6299, 因為我同我老公都未結婚(佢未夠21亦都唔可以自簽), 我地好意外咁有左bb(而家仲係我肚內7個月喇), 話哂我地年紀都仲細所以都要諗要定唔要好?! 因為我之前都冇要到兩個, 所以我地都覺得唔可以再放棄呢個bb!
當我老公同佢地講左之後佢地都冇咩野, 話尊重我地既決定, 不過就成日係我面前講叫我諗清楚! 但係因為我好堅決所以佢地都冇再講d咩, 只係叫我之後唔做野睇住bb! 點知佢地週圍同佢地果邊d人話我懶, 咩都唔做又唔返工, 總之話到我一棟都冇!(但係我當時都仲未知佢地咁衰)
好喇...終於有一日我同我老公為左結婚d野嘈交, 佢阿媽突然走入黎話我, 叫我唔好逼佢個仔又話有左bb呢d野係你情我願, 咁當然我都不甘視(藥)啦! 嘈到我老公拉左我一齊出街冷靜下, 點知佢阿媽一個屈尾十就話哂比佢果邊d人知! 仲叫佢堂家姐出黎睇下我地點?!
咁當然我係唔會再返去啦, 咁家姐就提議我去住佢果度先, 遲d先再算! 因為6299(叫住先)講到明如果我老公搬出去就當冇左個仔, 咁我老公又唔想咁, 咪我地咪暫時唔分開住住先, 佢一有時間就黎我度訓!
點知6299一知道我住係家姐度就打電話比家姐叫佢趕我走, 又話叫我落左個b, 話因為唔會認我呢個新抱同個孫(果時bb已經4個月喇), 家姐唔肯咁做仲打埋比家姐個baba同嫲嫲話佢地生個咩女講到好難聽! 所以攪到而家冇人理佢地同幫佢地, 連我老公而家一week都係返去一兩晚!
根本由我一出佢地間屋我就冇諗過要再返去同唔會認佢地, 亦都唔會比bb認佢地, 因為我實在太憎佢地, 莫講話我會將佢地d野放上心啊, 我連睇佢地一眼都唔會, 佢地都唔使諗住可以抱下我個b一下!
係我最需要人幫既時候只係得家姐一家, 朋友同我既家人幫過我我係知架! 冇其他架喇...



我而家冇野諗, 只係想bb健健康康咁出世就夠喇!!!
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


子爵府

積分: 11327

畀面勳章


2#
發表於 06-7-28 15:11 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

kEiKoO
最緊要嘈還嘈..千奇唔好郁手呀..
如果真係相處唔到就真係最好少d見面..避免嘈交..
唔好咁勞氣啦..bb都會抆d架.


侯爵府

積分: 21804


3#
發表於 06-7-28 18:48 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

bb除咗要健健康康出世外, 更需要開開心心同照顧足夠嘅家庭....平心靜氣以bb幸福為大前題, bb成長後性格會仿傚爸爸媽媽!!!


複式洋房

積分: 493


4#
發表於 06-7-28 19:30 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我當然都覺得你暫時既9962唔岩拉!!但系我就覺得bb俾唔俾佢地抱~認唔認佢地都唔洗諗到咁遠~bb第時想點未點囉~重要系你而家個男朋友(老公)鍚你~會照顧你同bb未得囉~第時條路都系你地一家三口去行~同埋你唔好成日諗佢地拉~佢地衰未唔好理佢囉~你而家系要睇住bb牙麻!!我而家都有左7個月牙^^"你預產期幾時?我10月19

]


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


5#
發表於 06-7-28 20:00 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

其實可能都係因為佢地覺得你同你老公細個,同埋一下子接受唔到多左個新抱同孫.relax!依家咁憫對你同bb都唔好架!
我初初結婚時我同奶奶都麻麻地架ja,加上結左婚先發現有左bb成2,3個月,所以開頭都唔係好開心.但係依家就好左好多喇,可能大家慣左啦~比d時間啦~人與人相處係要d時間架~
我都係有左7個月架~預產期係10月18號~你呢?
依家有自己屋企人,家姐,老公錫,咁咪得囉~
洗咩理咁多野姐~最緊要係bb呀~


大宅

積分: 2152


6#
發表於 06-7-28 22:23 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

嘩... 好近啊, 我預產期係16/10啊~ 你地係邊度生啊? 我係廣華!!
仲有啊, 你地重左幾多啊? 我已經重左28lbs喇... 成隻豬咁啊而家~
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


複式洋房

積分: 493


7#
發表於 06-7-28 23:17 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我系屯門醫院牙><"
講起重呢個問題就煩拉~我到而家都系重左5~6kg...
問過醫生佢話我瘦開~問題唔大...
我而家日食夜食都系咁...都好怕豬bb出世唔足磅 :-(
kEiKoO 寫道:
嘩... 好近啊, 我預產期係16/10啊~ 你地係邊度生啊? 我係廣華!!
仲有啊, 你地重左幾多啊? 我已經重左28lbs喇... 成隻豬咁啊而家~
]


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


8#
發表於 06-7-28 23:36 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

e~~~我都係o係屯門醫院生喎~~~
haha~我重左30磅喇~~
不過我之前係過瘦,所以肥多d都仲得~


大宅

積分: 2152


9#
發表於 06-7-28 23:38 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

DaDa*

你就好啦... 我生之前都肥肥地架喇, 而家仲要重左咁多, 我生完之後都唔知點減喇, 我諗我仲有兩個月肥啊~ :-( :-(
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


複式洋房

積分: 493


10#
發表於 06-7-28 23:41 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

疑~你都系屯門醫院牙^^~可能我地會撞到都唔奇啵~不過要睇bb拉><"哇~你食咩架..我真系好想肥牙...再咁都唔知可以點...都成28week拉...
Rain~* 寫道:
e~~~我都係o係屯門醫院生喎~~~
haha~我重左30磅喇~~
不過我之前係過瘦,所以肥多d都仲得~
]


複式洋房

積分: 493


11#
發表於 06-7-28 23:42 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

咁先唔好牙><"肥唔到bb都唔知長唔長肉牙~我而家驚我呢4~5kg~分分鐘都系胎水黎... :cry:
kEiKoO 寫道:
DaDa*

你就好啦... 我生之前都肥肥地架喇, 而家仲要重左咁多, 我生完之後都唔知點減喇, 我諗我仲有兩個月肥啊~ :-( :-(
]


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


12#
發表於 06-7-28 23:43 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

DaDa* 寫道:
疑~你都系屯門醫院牙^^~可能我地會撞到都唔奇啵~不過要睇bb拉><"哇~你食咩架..我真系好想肥牙...再咁都唔知可以點...都成28week拉...


haha~係丫~
之前我阿b細左個幾星期,我就日日媽咪奶粉+鮮奶+烚蛋,依家總算追返喇~


大宅

積分: 2152


13#
發表於 06-7-28 23:45 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

DaDa*
但係e生話ok咪得lor, 唔使擔心咁多啦... 唔係對個b唔好架~
寶貝"蓁蓁"私相簿<18/4 update左喇> [img align=right]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-40535_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59073-51902_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-96157_s1.jpg[/img][img align=left]http://www.hellob.com/cache/070417-59072-30958_s1.jpg[/img]


複式洋房

積分: 493


14#
發表於 06-7-28 23:48 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

我都系細牙個b~我系18weeks照左次照聲波~佢話我個細左一個星期多d><"搞到我到而家都唔知豬bb系男定女牙~因為醫生話太細個睇唔到...我而家早晚都有飲媽咪奶粉架><"食野都定時...牙~可能我個人本生就唔長肉拉 :cry:
我最後一次m到系1月12...醫生話系10月19!哈哈~都冇所謂拉~bb都唔一定系岩岩好預產期同埋我同你都系差一日><"唔怕拉~個圖可能壞壞地
Rain~* 寫道:
[quote]
DaDa* 寫道:
疑~你都系屯門醫院牙^^~可能我地會撞到都唔奇啵~不過要睇bb拉><"哇~你食咩架..我真系好想肥牙...再咁都唔知可以點...都成28week拉...


haha~係丫~
之前我阿b細左個幾星期,我就日日媽咪奶粉+鮮奶+烚蛋,依家總算追返喇~ [/quote]
]


男爵府

積分: 7269

畀面勳章


15#
發表於 06-7-28 23:48 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

太過份啦,佢應該支持你地結婚先係架麻~
好似我同我老公咁,一有左之後佢爸爸媽媽都即刻叫佢個仔娶我俾返個名份我啦...
點會反而話唔認你同個孫架,太過份啦!
但我係你唔會嬲,第時生左一於唔好俾佢地抱,抱親即刻反面.
又係佢當初話唔要,仲咁抵死叫你落左佢!
好彩你老公而家都覺得佢地過份,支持你呀@@!
06年7月8日在浸會醫院開刀出世,重2.55kg,身長46cm,頭圍32.5cm


複式洋房

積分: 493


16#
發表於 06-7-28 23:52 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

系牙~我而家都算拉~之前幾驚牙~又買燕窩一日食2隻雞蛋~早晚飲奶粉...而家食奶就算..唉><"佢唔長肉我真系冇哂計...日日都自己煮飯都系食新鮮野都系咁... 算拉><"聽講廣華都幾好架啵~我有親戚都系果度生左~不過果時我知道有左bb就冇去睇佢囉~而家佢個b都有3~4個月lu~
kEiKoO 寫道:
DaDa*
但係e生話ok咪得lor, 唔使擔心咁多啦... 唔係對個b唔好架~
]


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


17#
發表於 06-7-28 23:59 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

DaDa*

我last m係1月11號.
岩岩早你1日


複式洋房

積分: 493


18#
發表於 06-7-29 00:03 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

哈哈~所以你早我一日^^"我諗可能我地會系屯門醫院見到啵~如果真系10月18~19日! 好牙~冇咁悶...唔洗自己一個!~
Rain~* 寫道:
DaDa*

我last m係1月11號.
岩岩早你1日
]


複式洋房

積分: 437


19#
發表於 06-7-29 11:28 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

而家咪幾好囉,睇妳都幾開朗,唔怕架,做自己唔好睇人面色,開開心心等亞b出世


別墅

積分: 951


20#
發表於 06-7-29 12:20 |只看該作者

Re: 我同我個b既經歷

kEiKoO
我9962都唔好得幾多~我個情况都同你幾似!~(都係意外咁有左bb,同埋仲細)嗰晚10:00我老公話咗俾佢哋知後,我唔知佢哋講過d乜(我不在場),11:30我返到去入屋嗌世伯.伯母,佢哋竟然唔彩我當我透明繼續望住部電視黑口黑面,到我坐低喺廳諗住睇下佢哋有咩講啦,點知佢哋即刻起身黑口黑面入房訓覺~好似我錯晒咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo