潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2395


1#
發表於 13-2-20 14:42 |只看該作者
一路都用長銀包,但因為湊小朋友成日用細斜咩袋出街想換細銀包。買左新款牛皮cardholder但又怕太細,想換短銀包果款,點睇?
A)
myphoto.jpg



點評

租2樓   靚呀, 我都愛...  發表於 13-2-20 16:01


大宅

積分: 2395


2#
發表於 13-2-20 14:42 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

借圖
B)
myphoto.jpg



點評

961123    發表於 13-2-20 16:08


珍珠宮

積分: 42809


3#
發表於 13-2-20 14:44 |只看該作者

引用:一路都用長銀包,但因為湊小朋友成日用細斜

原帖由 1sttimemum 於 13-02-20 發表
一路都用長銀包,但因為湊小朋友成日用細斜咩袋出街想換細銀包。買左新款牛皮cardholder但又怕太細,想換短 ...
可不可以看埋入面?謝謝




大宅

積分: 2395


4#
發表於 13-2-20 14:51 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

其實唔細個
myphoto.jpg





大宅

積分: 2395


5#
發表於 13-2-20 14:53 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包


myphoto.jpg




複式洋房

積分: 354


6#
發表於 13-2-20 15:27 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 1sttimemum 於 13-02-20 發表
How much ar




大宅

積分: 2395


7#
發表於 13-2-20 15:28 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

Cardholder 3700
Wallet 6200




子爵府

積分: 11142


8#
發表於 13-2-20 15:30 |只看該作者

回覆:1sttimemum 的帖子

好靚,仲有無其他色?




大宅

積分: 2395


9#
發表於 13-2-20 15:52 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

邊個好呢




子爵府

積分: 10880


10#
發表於 13-2-20 16:03 |只看該作者
回覆 1sttimemum 的帖子

請問樓主你呢款card holder 有冇其它色?


子爵府

積分: 14727


11#
發表於 13-2-20 16:10 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

如果唔多野放,cardholder細細個好方便,短款銀包裝左野都唔細架


男爵府

積分: 7207

虎到金來勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


12#
發表於 13-2-20 16:30 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

短銀包有放紙幣位好D甘!




男爵府

積分: 7057


13#
發表於 13-2-20 16:32 |只看該作者

引用:如果唔多野放,cardholder細細個好方便,短

原帖由 靚靚師奶 於 13-02-20 發表
如果唔多野放,cardholder細細個好方便,短款銀包裝左野都唔細架
同意呀.我有時用
1361349120976.jpg


男爵府

積分: 7207

虎到金來勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-2-20 16:32 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

短銀包有放紙幣位好D甘!




男爵府

積分: 7057


15#
發表於 13-2-20 16:34 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包


1361349253837.jpg


大宅

積分: 2395


16#
發表於 13-2-20 16:43 |只看該作者

回覆:Chanel cardholder 或短銀包

冇其他色呀,我都想要紅色或鮮色d,sales話呢個款好耐冇出過啱啱先出返架




大宅

積分: 2395


17#
發表於 13-2-20 16:45 |只看該作者

引用:+

原帖由 le_petit_mama 於 13-02-20 發表
橙色好靚呀!最衰哌個款得一個色一種皮




子爵府

積分: 14727


18#
發表於 13-2-20 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+le_petit_mama+於+13-02-20+

原帖由 1sttimemum 於 13-02-20 發表
橙色好靚呀!最衰哌個款得一個色一種皮
黑色加牛皮超襟用,湊住小朋友攞野放野隨手就可以,其他皮同色都要就住就住


男爵府

積分: 7057


19#
發表於 13-2-20 17:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+le_petit_mama+於+13-02-20+

原帖由 1sttimemum 於 13-02-20 發表
橙色好靚呀!最衰哌個款得一個色一種皮
紅色呀.


子爵府

積分: 10880


20#
發表於 13-2-20 17:20 |只看該作者
回覆 1sttimemum 的帖子

可否比個MODEL NO 我, TKS

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo