懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 34


1#
發表於 06-7-28 23:35 |只看該作者

幾時要著大肚婆內衣褲?

D sales 話一早就要著大肚婆內衣褲,係唔係嫁?


男爵府

積分: 7269

畀面勳章


2#
發表於 06-7-28 23:49 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我15week度開始著
06年7月8日在浸會醫院開刀出世,重2.55kg,身長46cm,頭圍32.5cm


複式洋房

積分: 324


3#
發表於 06-7-29 01:52 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我到而家8個月都冇著大肚婆內衣褲, 因為著開低腰內褲都好舒服, 所以冇買嚟著. 而 bra 我都係買番普通嗰啲不過大啲size, 孕婦 bra 我係買定要嚟餵人奶用, 唔係而家著.


子爵府

積分: 14844


4#
發表於 06-7-29 02:58 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我從頭到尾都冇著,著底腰仲好,唔洗cool住好熱架~


別墅

積分: 711


5#
發表於 06-7-29 09:26 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

Agree! Me too!!

[quote]
Mrs.Chu 寫道:
我到而家8個月都冇著大肚婆內衣褲, 因為著開低腰內褲都好舒服, 所以冇買


大宅

積分: 1084


6#
發表於 06-7-29 09:52 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

Mrs.Chu 寫道:
我到而家8個月都冇著大肚婆內衣褲, 因為著開低腰內褲都好舒服, 所以冇買嚟著. 而 bra 我都係買番普通嗰啲不過大啲size, 孕婦 bra 我係買定要嚟餵人奶用, 唔係而家著.

crystal618 寫道:
我從頭到尾都冇著,著底腰仲好,唔洗cool住好熱架~


絕對同意 .... 我都無買 bra (只係買平時著o既但大 d), 至於孕婦內褲, 我有買過, 但唔舒服, 後尾都係買返普通低腰 under (無象根o既款)


禁止訪問

積分: 2070


7#
發表於 06-7-29 10:42 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3776


8#
發表於 06-7-29 10:56 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我約4個月d內褲唔0岩便穿大肚婆內褲,but I like full brief more than low waist as 包住個肚好有安全感&舒服,而bra我pregnant1個半月已經要買

其實視乎你喜好吧,最緊要劍舒服便okay!


大宅

積分: 2369


9#
發表於 06-7-29 12:03 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我一有左就買左孕婦內褲,
但因為太熱,著左兩次冇著,
都係等冬天先啦。


大宅

積分: 1256


10#
發表於 06-7-29 13:05 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

Mrs.Chu 寫道:
我到而家8個月都冇著大肚婆內衣褲, 因為著開低腰內褲都好舒服, 所以冇買嚟著. 而 bra 我都係買番普通嗰啲不過大啲size, 孕婦 bra 我係買定要嚟餵人奶用, 唔係而家著.


ME TOO!! 我初初有左買左3條孕婦內褲著,著左覺得好唔舒服好熱,以後都係買普通大碼under來著,o個幾條孕婦內褲變左瞓覺先著。另外,孕婦bra我都係買定來餵奶先著,依家都仲未洗 :lol:


伯爵府

積分: 18964

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 06-7-29 13:10 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我就買超低腰底褲,生完都可以著得返麻 !


伯爵府

積分: 18885


12#
發表於 06-7-29 14:08 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

其實我都係個肚大既時候就著喇,無話幾多個月既...


民房

積分: 3


13#
發表於 06-7-29 15:11 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

你地好ar....我宜家差唔多有4個月la.....但個肚好似一d都無大過....但我又可以feel到bb郁.....同埋我食野仲有時會作嘔.....我好驚bb會唔夠營養...我應該點做ar????係咪媽咪心情唔好都會影響bb ga???


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 06-7-29 16:47 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

he...he...我2次懷孕都冇著, 只係著d鬆鬆地嘅加大碼.....


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 06-7-29 16:55 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

bb519 ,

我2次陀bb, 4個月仲可以著牛仔褲, 4個幾5個月之後, 個肚先至 "現", 至於胎動, 陀第1胎嘅媽咪係會遲d先feel到, 唔駛擔心嫁!

我陀我個大女都嘔到七彩, 嘔足全程, 嗰陣都擔心佢營養唔夠, 但結果, 佢有8磅11安士 :-P

食多d嘢, 同埋開心d, 你開心, 你個b都開心嫁

:-P :-P


別墅

積分: 787


16#
發表於 06-7-29 17:04 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我都無著過大肚婆內褲~~~ 著返以前果d低腰under仲舒服... 同埋, 我買咗幾條加大碼under..不過都係 低腰under舒服d..


大宅

積分: 1307

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 06-7-30 01:35 |只看該作者

Re: 幾時要著大肚婆內衣褲?

我8week已開始著la


大宅

積分: 1153


18#
發表於 06-7-30 01:50 |只看該作者

幾時要著大肚婆內衣褲?

我全程都冇著過, 著番普通underwear就得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo