自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5339


1#
發表於 06-7-29 07:11 |只看該作者

請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

如題...
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


子爵府

積分: 10397


2#
發表於 06-7-29 08:00 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

如初生 50-60 5-7磅到就岩著
我估70碼~~ 7碼以上岩著瓜

因我生趁都係細碼bb 都要著50-60碼
so 個時我記得70碼衫唔岩我nb 的bb 佢有6磅(出世時)

hope can help u


子爵府

積分: 14844


3#
發表於 06-7-29 08:30 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

基本70係for3個月至6個月BB~~
但係都要睇下你bb係咩SIZE啦~


公爵府

積分: 29743

畀面勳章


4#
發表於 06-7-29 08:43 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

我仔著緊60-70, 我想是3個月-6個月, 佢未夠1個月, 手及腳都長, 但當手及腳套lor


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


5#
發表於 06-7-29 09:26 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

一般嬰兒 / 童裝尺碼都是根據身高來定碼的,
70碼即適合身長70cm 既BB 穿著,
大多初生BB 身長約50cm,睇吓生得高唔高喇。
咁上到童裝如此類推,童裝碼有160添架。
我仔升小三,生得都幾高,而家著130-140碼了。


男爵府

積分: 5339


6#
發表於 06-7-29 11:25 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

唔該晒大家呀....明白晒喇
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


複式洋房

積分: 367


7#
發表於 06-7-29 12:10 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

我係吉x島買左件 90 比個囡(4個月大)...
諗住可以著耐少少...點知第一洗完之後已經唔多岩著...


禁止訪問

積分: 2701


8#
發表於 06-7-29 12:39 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5417


9#
發表於 06-7-30 13:49 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

我上次買bb衫比朋友時, 個sales話70碼係比6個月或以下, 普遍size既bb著ga
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 3680


10#
發表於 06-7-30 16:48 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

通常BB衫的碼數係for小朋友身高+/-5cm,
70cm約適合65-75cm的嬰兒!


男爵府

積分: 7645


11#
發表於 06-7-30 17:55 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

我係吉之島買衫俾我個仔時都買80-90(個時佢3個月ja wor) 我個仔3個月時有69cm都要着80-90,70size其實好細ga無可能着到6個月大


男爵府

積分: 8346


12#
發表於 06-7-30 19:07 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

愛笑媽媽 寫道:
我係吉x島買左件 90 比個囡(4個月大)...
諗住可以著耐少少...點知第一洗完之後已經唔多岩著...


我個囡差唔多16個月都係著90咋.......


別墅

積分: 680

好媽媽勳章


13#
發表於 06-7-31 01:21 |只看該作者

Re: 請問下(70碼)既bb衫係for幾大著架??

件件bb衫唔同,我之前買過日本 70碼衫俾我bb著.
18個月都適合.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo