自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 06-7-24 13:50 |只看該作者

筋膜炎

有冇人好似我咁, 成日筋膜炎, 呢幾日又發作喇, 右膝、左腳掌、左手腕都好痛, 但又唔想成日打針食藥; 請問仲有冇方法? :-( :-( :-(
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 06-7-24 14:02 |只看該作者

Re: 筋膜炎

我右手手腕都係, 2-3個月發一次, 一發又幾個星期咁。我都冇咩方法, 要休息下隻手, 自然又好番。 試過做d手部運動, 郁多d, 但仲衰。

我現在剛剛試食魚油幾日, 唔知有冇幫助。我諗點都要試幾個月先知效果。


以下節錄自:http://www.healthhouse.com.tw/info/supplements/fishoil.htm

抗發炎的OMEGA-3魚油

一般而言,飲食中的脂肪大多是OMEGA-6系列的脂肪酸,當攝取過多時就會促進壞的前列腺素分泌,造成內分泌與免疫系統的失調,導致風濕性關節炎、皮膚炎、溼疹、牛皮癬、異位性皮膚炎的發生。飲食中多補充魚油(富含OMEGA-3脂肪酸),可以平衡OMEGA-6脂肪酸過量的攝取,控制壞的前列腺素分泌,以減少體內許多不必要的發炎症狀。


男爵府

積分: 6606


3#
發表於 06-7-24 14:09 |只看該作者

Re: 筋膜炎

thanks for sharing....

等我都勤力番 d 食魚油,








伯爵府

積分: 16151


4#
發表於 06-7-24 23:28 |只看該作者

Re: 筋膜炎

Giant & 晴B媽

哈哈 !! 妳地真好彩.....
我路過既 ....

6月份我媽咪都因為手腕 筋膜炎做唔到刷牙, "樓"毛巾,
煮飯等等.....

大大話話都睇左 6-7次鐡打都唔得
西醫話因為係做得太多 ~~ 用刀 "啄" 肉既關係所致
筋膜因而勞損左.....
後尾去廣華醫院做針灸 ---> 4次就好番

廣華醫院針灸預約電話 : 35172626

** 第一次醫院要帶 --> 住址証明登記

希望幫到妳地

mandy


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-7-25 09:30 |只看該作者

Re: 筋膜炎

mansonwai,

thank you very much! 我會mark 低d 資料, 等我有足夠心理準備時去登記---->(我仍住針灸一支支拮落去好似好痛咁!!)

mansonwai 寫道:
Giant & 晴B媽

哈哈 !! 妳地真好彩.....
我路過既 ....

6月份我媽咪都因為手腕 筋膜炎做唔到刷牙, "樓"毛巾,
煮飯等等.....

大大話話都睇左 6-7次鐡打都唔得
西醫話因為係做得太多 ~~ 用刀 "啄" 肉既關係所致
筋膜因而勞損左.....
後尾去廣華醫院做針灸 ---> 4次就好番

廣華醫院針灸預約電話 : 35172626

** 第一次醫院要帶 --> 住址証明登記

希望幫到妳地

mandy


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 06-7-31 08:55 |只看該作者

Re: 筋膜炎

thanks
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo