自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 62


1#
發表於 13-2-22 22:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37826

睛靈勳章


2#
發表於 13-2-22 22:23 |只看該作者

回覆:你同C6邊個做好警察,邊個做壞警察

一响都係咁架啦!心都up埋!


子爵府

積分: 11530

貓狗褓姆


3#
發表於 13-2-22 22:23 |只看該作者

回覆:ifree2fly 的帖子

我做虎媽,但對仔女都係鍾意我多d




伯爵府

積分: 15740


4#
發表於 13-2-22 22:25 |只看該作者

引用:我做虎媽,但對仔女都係鍾意我多d +

原帖由 joetsang 於 13-02-22 發表
我做虎媽,但對仔女都係鍾意我多d
我都係虎媽,但我個仔依然好癡我架!





珊瑚宮

積分: 118281


5#
發表於 13-2-22 22:26 |只看該作者

回覆:你同C6邊個做好警察,邊個做壞警察??

同一陣線,我會哦下,但有人就手起刀下識做人咪惹出火。




伯爵府

積分: 19444


6#
發表於 13-2-22 22:27 |只看該作者

回覆:你同C6邊個做好警察,邊個做壞警察

我同老公兩個都係壞人

點評

honBB    發表於 13-2-22 22:30


禁止訪問

積分: 73


7#
發表於 13-2-22 22:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 62


8#
發表於 13-2-22 22:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-2-22 22:35 |只看該作者
ifree2fly 發表於 13-2-22 22:14
兩公婆梗要有一個對小朋友嚴D
成日逼佢做功課,補習,唔俾佢玩咁多
我就好不幸做左呢個角色:crying ...
我同老公都係衰架喎..我話仔老公唔會插嘴幫仔仔..
老公罵仔我都唔會幫仔仔的..

我同老公係唔同方面對仔仔有要求..
我主要在學業上,
老公主要在日常生活習慣上...

如果話玩.都係老公比仔仔玩多D..亦會買玩具比仔仔..
而我只會偶然比佢玩...只會因成績好而獎勵小禮物(超人卡,靚膠摖咁)
電玩我比佢玩的話會有限時,..多數10-15分鐘.
但係爸爸比的話時間會長D..亦多數由我叫佢收機..

不過我仔一向都係痴我多D


禁止訪問

積分: 49


10#
發表於 13-2-22 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


11#
發表於 13-2-22 23:30 |只看該作者

回覆:你同C6邊個做好警察,邊個做壞警察

bb時,c6話佢係惡我係慈母xxxx甘。
結果仔大左上幼稚園,我係惡魔,佢天使。
但惡魔就算幾惡,阿仔都係痴我


禁止訪問

積分: 62


12#
發表於 13-2-23 00:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10059


13#
發表於 13-2-23 00:11 |只看該作者

引用:Quote:ifree2fly+發表於+13-2-22+22:14+兩

原帖由 月希 於 13-02-22 發表
我同老公都係衰架喎..我話仔老公唔會插嘴幫仔仔..
老公罵仔我都唔會幫仔仔的..
我同你好似,不過就我跟生活上細節,c6就跟學業上嘅嘢!!


大宅

積分: 3603


14#
發表於 13-2-23 00:19 |只看該作者
我做好,所以個女勁痴我,但勁唔聽我話囉


伯爵府

積分: 18540


15#
發表於 13-2-23 00:30 |只看該作者

回覆:你同C6邊個做好警察,邊個做壞警察

我地冇分,總知是但一個見到佢有唔岩會照柄,做功課一樣,冇分中同奸,錯忍唔住即話,但我會比較惡,佢就痴爸爸多。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo