潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1958


1#
發表於 13-2-20 11:09 |只看該作者
想買個RIMOWA 喼, MATT定唔MATT好?


公爵府

積分: 26033


2#
發表於 13-2-20 11:17 |只看該作者

引用:想買個RIMOWA+喼,+MATT定唔MATT好?

原帖由 PEANUTROLL 於 13-02-20 發表
想買個RIMOWA 喼, MATT定唔MATT好?
我只買Sasa and deluxe, 比較輕身




男爵府

積分: 5402


3#
發表於 13-2-20 11:30 |只看該作者

回覆:RIMOWA

I have deluxe too


公爵府

積分: 27278


4#
發表於 13-2-20 11:56 |只看該作者

回覆:RIMOWA

I have two Salsa Air which redeemed from AE, very nice!!!





已刪除用户

積分: 4336


5#
發表於 13-2-20 12:02 |只看該作者

回覆:RIMOWA

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93904

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-2-20 20:21 |只看該作者

回覆:RIMOWA

我想問salsa air是否最少要裝8成滿寄艙,唔係會爆?



◕順其自然啦~♥ ◕


公爵府

積分: 26033


7#
發表於 13-2-20 20:33 |只看該作者

引用:我想問salsa+air是否最少要裝8成滿寄艙,唔

原帖由 kekka 於 13-02-20 發表
我想問salsa air是否最少要裝8成滿寄艙,唔係會爆?
咁一時時,我去程冇一半滿一樣冇事,但有次反而番香港滿九成反而壓凹




大宅

積分: 3693


8#
發表於 13-2-20 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kekka+於+13-02-20+發表我想

原帖由 trin527 於 13-02-20 發表
咁一時時,我去程冇一半滿一樣冇事,但有次反而番香港滿九成反而壓凹



...
所以我每次都會叫地勤幫我掛\"易碎\"紙牌,




大宅

積分: 1547


9#
發表於 13-2-21 17:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PEANUTROLL+於+13-02-20+發表

原帖由 trin527 於 13-02-20 發表
我只買Sasa and deluxe, 比較輕身
請問歐洲買會平d嗎?




公爵府

積分: 26033


10#
發表於 13-2-21 18:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-02-20+發表我

原帖由 kkksmama 於 13-02-21 發表
請問歐洲買會平d嗎?
我係香港買架




男爵府

積分: 5886


11#
發表於 13-2-21 19:01 |只看該作者

回覆:RIMOWA

德國牌子,德國平,我有兩個都係德國買




大宅

積分: 1958


12#
發表於 13-2-22 13:18 |只看該作者
我買左SALSA SPORT 了, 好鐘意呢個款


禁止訪問

積分: 2086


13#
發表於 13-2-22 16:23 |只看該作者

回覆:RIMOWA

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26033


14#
發表於 13-2-22 16:40 |只看該作者

引用:最近多添左一個新既rimowa+too....你地會貼

原帖由 O_O! 於 13-02-22 發表
最近多添左一個新既rimowa too....你地會貼貼紙嗎 ? 齊齊pist 相丫。。。我果個乜都冇貼。

...
我全個喼bape and hello Kitty stickers lor




禁止訪問

積分: 2086


15#
發表於 13-2-22 19:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+O_O!+於+13-02-22+發表最近多

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1958


16#
發表於 13-2-23 11:55 |只看該作者
回覆 trin527 的帖子

有冇相?


公爵府

積分: 26033


17#
發表於 13-2-23 12:04 |只看該作者

回覆:PEANUTROLL 的帖子

放咗櫃頂,影咗些少
myphoto.jpg




公爵府

積分: 26033


18#
發表於 13-2-23 12:05 |只看該作者

回覆:trin527 的帖子

還有一個pink , 最喜歡係佢
myphoto.jpg




大宅

積分: 1958


19#
發表於 13-2-23 12:06 |只看該作者
回覆 trin527 的帖子

呢個紅襯金好靚, 如果SALSA SPORT 有呢個色就好


公爵府

積分: 27278


20#
發表於 13-2-23 12:21 |只看該作者

回覆:RIMOWA

喺Guam專門店見到個珍珠粉紅好靚! 早排同Lane Crawford crossover個青黃色x鮮藍色都好正! 我只得個紫色同金銅色~
myphoto.jpg




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo