潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 630

醒目開學勳章


1#
發表於 13-2-24 23:13 |只看該作者
見咁多Post係日本買H 想問下係咪日元跌左會 退稅後同HK差唔多?定係只係貴少少? 我過2個星期會去 想睇下有無幸買到靚袋 因為平時要照顧BB無得巡鋪 所以唔知價




子爵府

積分: 12713


2#
發表於 13-2-24 23:25 |只看該作者

回覆:日本H

我都好想知呀我又係就黎去


公爵府

積分: 27278


3#
發表於 13-2-25 00:04 |只看該作者

回覆:日本H?

快D等trin527達人俾tips你地




禁止訪問

積分: 2122


4#
發表於 13-2-25 00:26 |只看該作者

引用:我都好想知呀我又係就黎去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 470


5#
發表於 13-2-25 00:29 |只看該作者

回覆:日本H?

有啲款會呀,我個J28同lindy26喺日本買平過香港,但個紫色garden party 36 all leather就會貴過,香港好難有呢隻色,同埋我又唔係VIP。




別墅

積分: 630

醒目開學勳章


6#
發表於 13-2-25 00:35 |只看該作者

回覆:日本H?

睇黎我可以去日本巡下喎




子爵府

積分: 12713


7#
發表於 13-2-25 00:39 |只看該作者

引用:有啲款會呀,我個J28同lindy26喺日本買平過

原帖由 hkaren 於 13-02-25 發表
有啲款會呀,我個J28同lindy26喺日本買平過香港,但個紫色garden party 36 all leather就會貴過,香港好難 ...
好想買lindy 26


公爵府

積分: 26033


8#
發表於 13-2-25 06:42 |只看該作者

引用:見咁多Post係日本買H+想問下係咪日元跌左會

原帖由 CCSC2010 於 13-02-24 發表
見咁多Post係日本買H 想問下係咪日元跌左會 退稅後同HK差唔多?定係只係貴少少? 我過2個星期會去 想睇下 ...
學個jm講,jypsiere 不嬲嗰面mark up唔算大貴,所以日元跌咗係嗰面買更平些少。lindy 30我當時買係612000yen, 計下可能有著數,但貨冇乜,2月見過只得34cm. Victoria 係唔使諗,佢標5xx,xxx, 香港只係$3x,xxx, 至於GP係3xx,xxx yen 有靚色更買,finally b or k, 一定暫時日本實貴過香港,但可接收,25cm 800,000 yen, 30cm 990,000 yen, 35cm 1,060,000 yen. 係香港我只買過Epsom 25cm $62,200 未加價前,30cm jm話要$7x,xxx, 35cm hk price I don\'t know la. Kelly 28cm 日本price 8xx,xxx yen




大宅

積分: 1475


9#
發表於 13-2-25 07:52 |只看該作者
新手!各位達人,請問dim知道自己係吾係vip 啊?


公爵府

積分: 27278


10#
發表於 13-2-25 08:12 |只看該作者

引用:新手!各位達人,請問dim知道自己係吾係vip

原帖由 luenmanbb 於 13-02-25 發表
新手!各位達人,請問dim知道自己係吾係vip 啊?
以我所知基本上所有客人都係VIP, 有B/K offer就係VVIP, 要風得風就係VVVIP!!



點評

tongtongmama    發表於 13-2-26 12:33


大宅

積分: 1475


11#
發表於 13-2-25 08:36 |只看該作者
ic...各位JM覺得係香港等到B/Koffer大吾大(如果係專門店同同一個SA買約10野(分幾次)夠吾夠啊!!)或者要點先得啊!
各位達人有無o羊tips for getting B/K from HK H 可以share一share啊!


大宅

積分: 1475


12#
發表於 13-2-25 08:47 |只看該作者
sorry,係買10萬蚊野夠吾夠


大宅

積分: 3983


13#
發表於 13-2-25 08:54 |只看該作者

回覆:日本H

想請教,我下月尾去大阪甘picotin 22日本買低定香港買低…………??thanks jm


大宅

積分: 2872


14#
發表於 13-2-25 09:35 |只看該作者

引用:ic...各位JM覺得係香港等到B/Koffer大吾大

原帖由 luenmanbb 於 13-02-25 發表
ic...各位JM覺得係香港等到B/Koffer大吾大(如果係專門店同同一個SA買約10野(分幾次)夠吾夠啊!!)或者 ...
If you\'re thinking of spending 100K & hoping that SA will give you B/K offer, I suggest you go to Japan more often or buy directly from resellers unless you actually like H products in non leather collections as buying other styles don\'t count into the \'credit\'. There is no standard on how much spending is required to get a B/K offer.




大宅

積分: 1475


15#
發表於 13-2-25 09:50 |只看該作者
icic,thanks for your advise. any JM bought B/K successfully from HK H?thx thx


公爵府

積分: 26033


16#
發表於 13-2-25 10:05 |只看該作者

引用:想請教,我下月尾去大阪甘picotin+22日本買

原帖由 bb915思思 於 13-02-25 發表
想請教,我下月尾去大阪甘picotin 22日本買低定香港買低…………??thanks jm

...
咁Li個香港平




已刪除用户

積分: 4336


17#
發表於 13-2-25 10:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+luenmanbb+於+13-02-25+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12713


18#
發表於 13-2-25 10:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CCSC2010+於+13-02-24+發表見

原帖由 trin527 於 13-02-25 發表
學個jm講,jypsiere 不嬲嗰面mark up唔算大貴,所以日元跌咗係嗰面買更平些少。lindy 30我當時買係612000ye ...
太好了,麻煩哂你,我去到日本努力:


大宅

積分: 3983


19#
發表於 13-2-25 10:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb915思思+於+13-02-25+發表

原帖由 trin527 於 13-02-25 發表
咁Li個香港平
甘我留返香港買thank you ……


禁止訪問

積分: 2122


20#
發表於 13-2-25 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+luenmanbb+於+13-02-25+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo