潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10181


1#
發表於 13-2-27 17:10 |只看該作者
唉,好想要b30/35...




子爵府

積分: 14283


2#
發表於 13-2-27 17:14 |只看該作者

回覆:我為b狂

去日本買啦!




子爵府

積分: 12432


3#
發表於 13-2-27 17:14 |只看該作者

引用:唉,好想要b30/35... +

原帖由 JB111111 於 13-02-27 發表
唉,好想要b30/35...
跟你相反,熱情冷卻,因為實在太重了!嘻!下個月去日本都唔知入唔入H好




子爵府

積分: 10181


4#
發表於 13-2-27 17:17 |只看該作者

回覆:我為b狂

我想生b,所以去唔到日本啊





子爵府

積分: 10181


5#
發表於 13-2-27 17:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JB111111+於+13-02-27+發表唉

原帖由 nama 於 13-02-27 發表
跟你相反,熱情冷卻,因為實在太重了!嘻!下個月去日本都唔知入唔入H好



...
好重架?togo唔係好d咩?




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


6#
發表於 13-2-27 17:19 |只看該作者

引用:我想生b,所以去唔到日本啊 +

原帖由 JB111111 於 13-02-27 發表
我想生b,所以去唔到日本啊
你都好搞笑~~你想要真b,定b30 or b35 ga(講笑唔好嬲吖)



點評

kuromi_kuromi    發表於 13-2-27 23:51


子爵府

積分: 12432


7#
發表於 13-2-27 17:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nama+於+13-02-27+發表跟你相

原帖由 JB111111 於 13-02-27 發表
好重架?togo唔係好d咩?
手挽始終重,可能我細粒冇乜肌肉呀!




伯爵府

積分: 17391


8#
發表於 13-2-27 17:24 |只看該作者
JB111111 發表於 13-2-27 17:17
好重架?togo唔係好d咩?

togo is very heavy.. you should get epsom instead. My 35 b epsom is ok la


禁止訪問

積分: 248


9#
發表於 13-2-27 17:31 |只看該作者

回覆:我為b狂

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10181


10#
發表於 13-2-27 17:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JB111111+於+13-02-27+發表我

原帖由 aubmaki 於 13-02-27 發表
你都好搞笑~~你想要真b,定b30 or b35 ga(講笑唔好嬲吖)
咩b都要呀,哈哈




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


11#
發表於 13-2-27 17:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+13-02-27+發表你

原帖由 JB111111 於 13-02-27 發表
咩b都要呀,哈哈
哈哈~~祝你快快擁有哂所有b吖




子爵府

積分: 10181


12#
發表於 13-2-27 17:44 |只看該作者

回覆:我為b狂

多謝你呀。


大宅

積分: 3861


13#
發表於 13-2-27 17:44 |只看該作者
Togo 30, not too heavy


大宅

積分: 1879


14#
發表於 13-2-27 17:45 |只看該作者

引用:Clemence+同+togo+邊隻皮重d? +

原帖由 danielhoney 於 13-02-27 發表
Clemence 同 togo 邊隻皮重d?
Togo輕啲,因我兩隻都有




翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 13-2-27 17:49 |只看該作者

回覆:我為b狂

希望你有birkin也有baby

我已有兩個baby, 所以想要birkin, 希望下月番日本會有幸遇到…始終喺HK H shop, 真係好好難…雖然也認識一位好好Sa, 但機會都幾微。




男爵府

積分: 8756


16#
發表於 13-2-27 17:52 |只看該作者

回覆:aubmaki 的帖子

Me too




子爵府

積分: 10181


17#
發表於 13-2-27 18:03 |只看該作者

引用:希望你有birkin也有baby+ 我已有兩個baby,

原帖由 Angelice-BeBe 於 13-02-27 發表
希望你有birkin也有baby

我已有兩個baby, 所以想要birkin, 希望下月番日本會有幸遇到…始終喺HK H ...
你就好啦, 我兩樣都只係等


禁止訪問

積分: 629


18#
發表於 13-2-27 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6365


19#
發表於 13-2-27 18:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JB111111+於+13-02-27+發表我

原帖由 aubmaki 於 13-02-27 發表
你都好搞笑~~你想要真b,定b30 or b35 ga(講笑唔好嬲吖)
Haha... She wants \'BB\' (baby+birkin)




子爵府

積分: 10181


20#
發表於 13-2-27 18:29 |只看該作者

引用:水貨shop+呢~

原帖由 hopoyeti 於 13-02-27 發表
水貨shop 呢~
十三萬以上。。。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo