在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2297


1#
發表於 13-4-7 00:47 |只看該作者
我用開個d都要幾拾紋..但係質地都係麻麻,好易爛.麻煩咁多網友有咩好推介


大宅

積分: 2297


2#
發表於 13-4-9 01:04 |只看該作者
有冇靚媽或網友回下我呀


別墅

積分: 635


3#
發表於 13-4-9 08:12 |只看該作者
我通常係city super / logon 買,宜家好似63元,個人覺得ok


別墅

積分: 757


4#
發表於 13-4-9 09:24 |只看該作者

引用:我用開個d都要幾拾紋..但係質地都係麻麻,好

原帖由 詠儀 於 13-04-07 發表
我用開個d都要幾拾紋..但係質地都係麻麻,好易爛.麻煩咁多網友有咩好推介
你中意透定實色先





男爵府

積分: 8253


5#
發表於 13-4-9 10:07 |只看該作者
我平時SOGO買,減價時買平好多,通常一次買一年需要的
雖然價錢比出面貴,不過其實物有所值
Quality一睇就知好好多
洗好多次都唔會起毛粒
勾到都唔會易穿隆,就算穿隆都唔會“擴散”


大宅

積分: 2297


6#
發表於 13-4-9 23:49 |只看該作者
回覆 To@Yoyo 的帖子

我平日兩種都有著,實色同透膚.


男爵府

積分: 5739


7#
發表於 13-4-10 01:49 |只看該作者
ATSUGI, you can buy it at JUSCO (japan brand n cheap when it has discount, $30 a pair


別墅

積分: 757


8#
發表於 13-4-10 07:07 |只看該作者

引用:回覆+To@Yoyo+的帖子 我平日兩種都有著,實

原帖由 詠儀 於 13-04-09 發表
回覆 To@Yoyo 的帖子

我平日兩種都有著,實色同透膚.
實色,我去旺角新之城一樓買的around $30一對,透既我係銅鑼灣渣甸坊買$12我地反工日日著,對絲襪好高要求,平靚正好著,唔易爛




別墅

積分: 757


9#
發表於 13-4-10 07:10 |只看該作者

回覆:To@Yoyo 的帖子

我宜家大肚反工著緊都係透明$12蚊對
myphoto.jpg




大宅

積分: 2297


10#
發表於 13-4-10 23:56 |只看該作者
回覆 To@Yoyo 的帖子

妳買個d咁平,係未買佐翻黎,先放向冰格,雪下佢先著,令平日用手洗.用毛巾印乾,吳會掛向太陽曬到既地方.收起時候,好似卷壽師咁卷起.


別墅

積分: 757


11#
發表於 13-4-11 01:01 |只看該作者

引用:回覆+To@Yoyo+的帖子 妳買個d咁平,係未買

原帖由 詠儀 於 13-04-10 發表
回覆 To@Yoyo 的帖子

妳買個d咁平,係未買佐翻黎,先放向冰格,雪下佢先著,令平日用手洗.用毛巾印乾,吳會掛向 ...
下?!邊有禁多野搞,頂多放網袋洗!我個人算粗魯,不過做左七年bank日日著,真係試左好多牌子,有平有貴!岩岩大肚去sogo買百幾蚊對咪一樣唔好著!我已經唔高,最憎d絲襪成日(線)落黎




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo