在職全職

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 415


1#
發表於 13-3-4 01:09 |只看該作者
我小B現時16個月大~之前一直都係奶奶同媽媽來我家照顧小B,到我放工回來我就接手啦~小B日漸長大我就覺得兩老有點力有不及,我同爸爸相討後決定4月後就辭職回家湊B~但我內心係好矛盾的!!

矛盾的事:
1 ) 我畢業到現在工作了10多年啦,一直都未試過一天沒有工作的生活,我唔知我自己會習慣嗎?
2 ) 我月入萬三依個收入對10多年工作的我來講,話多唔多~但一個家庭收入係小了就是小了,到時生活會變成點呢?
3 ) 自己讀書唔多,書本上可以教小B的都唔多得去邊,我可以勝任做FTM嗎?
4 ) 直至現在無一個人係認同我辭工的決定是對與否,究竟我係岩嗎?
5 ) 到目前為止我都未找到一個每天跟小B生活的模式,以前整天相處的時間就係假期(咁緊係帶佢出街),但FTM後我無理由日日同小B去街,我應該做些什麼呢?
...........

問題一直圍繞住我,時間就一日一日咁過!!!!!!!!


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


2#
發表於 13-3-4 01:19 |只看該作者
FTM梗係有工作啦 在家工作之嘛
唔好諗太多了 .....
以前D人夠學歷低 .. 佢地都有仔女可以讀到大學畢業 ....
其實讀書靠佢地自己 .... 我地只係從旁協助 ...
最緊要教佢要做個有禮貌 守規矩 ,, 品德好
其實唔需要其他人去認同你 ... 只緊要係你老公支持你 ...
你自己既決定 , 唔後悔就夠了

FTM都有好多野做嫁 !
家務啦 , 教小朋友基本日常生活會接觸到既野啦 ...
親子關係好緊要呢 !
我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 415


3#
發表於 13-3-4 01:34 |只看該作者
回覆 小露比* 的帖子

真係好深奧既人生課題........


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


4#
發表於 13-3-4 01:47 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 01:34
回覆 小露比* 的帖子

真係好深奧既人生課題........
咪當挑戰一個新既轉捩點囉可以陪到小朋友成長,,睇住佢學識每一樣野,,好幸福嫁"
雖然曳果陣係好勞氣 ,, 但當佢錫你 , 同你講I LOVE YOU 或者一個BIG HUG , 夠哂啦

我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 415


5#
發表於 13-3-4 01:51 |只看該作者
回覆 小露比* 的帖子

真係一物治一物,


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


6#
發表於 13-3-4 01:53 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 01:51
回覆 小露比* 的帖子

真係一物治一物,
hahahhaa ~~~ 加油啦!
我有兩隻大小魔怪""


複式洋房

積分: 415


7#
發表於 13-3-4 01:56 |只看該作者
回覆 小露比* 的帖子

多謝你呀~其實我都知道自己想太多,但有時講左出來,個心好似好點(心理作用)


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


8#
發表於 13-3-4 01:58 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 01:56
回覆 小露比* 的帖子

多謝你呀~其實我都知道自己想太多,但有時講左出來,個心好似好點(心理作用)
好啦 ~ 鬆一口氣
我有兩隻大小魔怪""


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


9#
發表於 13-3-4 03:31 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 01:09
我小B現時16個月大~之前一直都係奶奶同媽媽來我家照顧小B,到我放工回來我就接手啦~小B日漸長大我就覺得兩老 ...
1) 初時一定唔習慣,但應該好快會習慣。2) 多左萬三,生活又會變成點?人一日都係食三餐。
3) 有知識學識唔等於係好媽媽 (太多例子...),一個好媽媽可以係文盲同執紙皮。
4) 自己湊返自己生出黎個bb唔洗人認同了,多數人只認同錢。
5) 唔洗咩模式,妳係bb媽媽,日常照顧佢就ok了,媽媽係天生既,男人做唔到媽媽,唔知點做冇所謂可以慢慢學慢慢試。



男爵府

積分: 7422


10#
發表於 13-3-4 08:42 |只看該作者

回覆:4月後將會轉做FTM...但內心有點矛盾!!

我同你嘅背景好似。我囡大慨1x個月做Ftm,人工又係13k到辭職,當時嘅諗法同你都好似;而家阿囡就4歲,同你分享下:
1)初初一定唔慣,俾啲時間bb同自己適應啦;咁你都讀咁多年書,咪又係一畢業即刻由讀書變做工作,你咪當而家打第二份工lor
2)錢方面,老公支持你做Ftm即係攪得掂,呢啲嘢等佢諗(嗰時我老公同我咁講架);你盡心照顧bb係無價嘅
3)我都普通料F.5畢業;阿女未入幼稚園前係我教,教乜呢?你同佢生活每一處都教到:去買餸、行超市、行街、去公園等,見到乜都同bb講,咁已經學好多嘢!我囡未入學前,已好多人讚佢講嘢叻同知好多嘢
4)如上面jm講,老公支持你就得;其實大部份唔支持嘅人出於唔抵得or唔捨得放棄$去陪小朋友,咁咪話你囉,自己做唔到嘛咪踩人囉
5)做媽媽係天性黎,慢慢你就會有一套同自己bb相處模式架啦,放心

唔好意思,長氣咗;anyway,支持你,FTM加油




瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 13-3-4 08:50 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 01:09
我小B現時16個月大~之前一直都係奶奶同媽媽來我家照顧小B,到我放工回來我就接手啦~小B日漸長大我就覺得兩老 ...

1. 唔慣都會慣, 問題係你要幾多時間. 唔係人人都適合做FTM, 如果唔慣, 一年後咪出黎做野, 請工人去湊b. 好多野唔試過係唔知. 同埋做 ftm 係忙過返工, 但如果你冇工人幫手, 咁你要好捱得悶就真.

2. 睇你老公收入同埋家庭開支, 同埋你自己對駛老公錢有冇hard feeling. 有人要節衣縮食, 有人生活不變.

3. 呢樣同父母既學歷冇直接關係. 父母有學歷當然好d, 但咁又唔代表識教. 冇人一開波就識教仔, 亦唔會知小朋友每個階段應該要識d 乜, 呢d 大學唔會教.... 大家都係邊教邊學. 你學歷唔高, 但應點都讀過書啦,至少幼稚園level 既野應該搞得掂o卦....
我學歷唔差, 初初都係唔識教, 就算有d 我識得去解釋, 但我唔識點樣可以探入淺出咁解釋.... 呢d 要時間去摸索, 我亦會響fb 度睇朋友點做, 平時參考d forum 討論, 睇書等等去取經. 呢排我成日同個仔去圖書館, 同佢睇圖書過程中, 我都學到可以點去教小朋友.

4. 你老公支持你就夠, 同埋你自己都要認同自己既決定. 其他人既意見聽完咪算.

5. 你可以問番你99 同埋你媽咪.
如果天氣好, 同小朋友出下街, 見下人, 同埋去公園玩等佢可以郁動下, 對身體都好d, 日日出去同佢放電都唔怕, 夜晚佢仲會好訓d 添.
響屋企咪同佢玩, 教佢野, 一齊做手工/塗鴉, 講故仔, 一齊做d 小家務等, 可以增加佢自理能力, 語言能力, 自信心甚至訓練手部小肌肉等. 大約2歲左右咪同佢整下野食.



複式洋房

積分: 415


12#
發表於 13-3-4 11:43 |只看該作者
回覆 kandyb 的帖子

1 ) 我都知要時間去習慣 !! 有時對住隻小b都幾開心嫁!! 時間就過得快d !

2 ) 咁又係一日三餐,食幾多著幾多都係整定 !!

3 ) 我應該係穿膠花既mama !!

4 ) 咁又係既~但有認同就會開心d , 不過我上來同你地傾下講下,都已經好好多啦 !!

5 ) 我希望小b唔會覺得我太悶,唔識同佢玩, ( 我奶奶現在湊佢日日帶佢出新城市行街,落公園玩 ) 我一定唔會 !!

不過,我會加油 !!


男爵府

積分: 5984


13#
發表於 13-3-4 11:44 |只看該作者

回覆:4月後將會轉做FTM...但內心有點矛盾!!

我覺得最緊要係你同老公有共識啫~大家有心理準備可能經濟上會同之前有d變化 用錢會小心d~
我表姐幾年前轉左做ftm 明明之前雙方都同意 但可能小朋友愈來愈大 用錢多左 我表姐就開始成日有意冇意同老公呻 表姐夫聽埋聽埋就壓力大增 攪到兩公婆成日為錢煩
所以我覺得做ftm最重要係你同老公都有心理準備




複式洋房

積分: 415


14#
發表於 13-3-4 11:51 |只看該作者
回覆 ayumihamasaki 的帖子

多謝你既分享呀 !! ~
其實見到你地既回應 , 我都知道只要我平常心去做就應該無問題!希望我遲d可以上來同大家分享下我既開心同趣事啦 !! 
不過,你個囡4歲應該差唔多升小學(是嗎?),升小學後自己時間多左,你會唔會考慮搵錢嫁?爸爸現在已經同我講升小學後有可能就搵番野做,幫忙搵下錢換樓....不過我覺得事情太遙遠啦 ~~ 


複式洋房

積分: 415


15#
發表於 13-3-4 11:56 |只看該作者
回覆 placesday 的帖子

心理準備係有既 ~ 但此終想像既同現實既不一樣 , 可都覺得我都可能好似你表姐咁,因為轉變太大,但我會時不時提提我老公,如果見我又開始"願"就要先話我知, 比我自己知道我又.........(等我自我收歛一下 ) ,,, 希望有用啦 !! 我都唔想同老公為錢吵,真係會傷感情 !!!


複式洋房

積分: 415


16#
發表於 13-3-4 12:03 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

多謝你既分享呀~

我都係試著試著既心態去做~我都係打算好似你咁講,帶下佢去圖書館,公園,放得電既地方 , 希望我同小b都可以有個開心既生活 !!


水晶宮

積分: 64108


17#
發表於 13-3-4 12:09 |只看該作者
terry08261998 發表於 13-3-4 01:09
我小B現時16個月大~之前一直都係奶奶同媽媽來我家照顧小B,到我放工回來我就接手啦~小B日漸長大我就覺得兩老 ...
FTM都係一種職業, 仲要係24小時ON CALL冇得抖架, 睇你自己頂唔頂得順同埋你老公收入能唔能夠夠COVER日常開支之餘仲有錢可以儲起


我4月開始都做FTM呀, 仔仔依家兩歲, 今年9月讀N班, 我自己都讀書都唔多, 十年前讀完中五就出黎做野喇, 但我心態就覺得唔緊要, 咪同個仔一齊學囉, 佢O係學校學左D咩, 返到屋企我會睇, 唔識就上網搵資料, 再唔係就買部字典機囉, 做FTM有好處呀, 可以多D參興小朋友O既生活, 又或者可以同佢一齊返學幫學校做下義工



我老公都怕我頂唔順, 不過依家平日我DADDY媽咪湊, 放假好多時都係我自己湊, 老公同屋企人只係協助下, 所以我覺得問題不大



BTW, 適唔適合做FTM真係好睇自己性格, 有D人係事業型, 湊幾日已經頂唔順, 有D人就好ENJOY唔駛返工, 留O係屋企打理好個屋企


複式洋房

積分: 415


18#
發表於 13-3-4 12:18 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

我睇落應該就唔係事業型 , 因為我身型已經係個入型入格既太太 .......不過我最希望既係可以帶小b去識多些朋友仔 , 擴闊下圈子 !!

至於爸爸金錢支持方面 , 我有講過如果真係發現唔得啦 ~ 唔夠用 !! 我可以搵番工做 , 奶奶都應該唔介意湊回既 , 但爸爸(愛面子)時時都講 " 你理得我丫!! " 搞到我擔驚受怕 !!


水晶宮

積分: 64108


19#
發表於 13-3-4 12:33 |只看該作者
本帖最後由 cherrieloy 於 13-3-4 12:35 編輯
terry08261998 發表於 13-3-4 12:18
回覆 cherrieloy 的帖子

我睇落應該就唔係事業型 , 因為我身型已經係個入型入格既太太 .......不過 ...

MUMM... 如果你老公支持你O既話, 咁你要自己計計數先, 例如依家你有野做, 你老公比多家用你? 你做FTM佢又會比幾多家用你? 份家用要COVER埋乜野洗費? 例如屋租, 小朋友學費, 兩邊父母O既家用等等, 如你做FTM佢比得一萬蚊你, 但屋企所有大數小數都要用佢比你份家用COVER晒, 咁真係唔得, 因為有小朋友屋企就要儲錢, 如果計過條數份家用COVER到而且個個月MAKE SURE有錢凈, 我支持你GO AHEAD!!


不過我最希望既係可以帶小b去識多些朋友仔 , 擴闊下圈子 !! << 呢樣自己可以控制架, 多D帶佢去公園果D都可以識到住附近O既小朋友, 唔一定要比錢上PG


複式洋房

積分: 415


20#
發表於 13-3-4 12:49 |只看該作者
回覆 cherrieloy 的帖子

儲錢我係有嫁~有份基女18歲有得拎果d la !!
爸爸比之前係比多左家用既 , 但我都希望依到慳d果到慳d咁啦 !!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo