潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4751


1#
發表於 13-3-9 23:54 |只看該作者
各位jm我有個疑問 你哋會用爛手袋嗎?我意思係咩到爛用到爛 因為我未試過 好鬼come用 連鞋都好難着到爛 因為不停買 舊又吾爛 掉又浪費 你哋會点做?


公爵府

積分: 26033


2#
發表於 13-3-10 09:36 |只看該作者

引用:各位jm我有個疑問+你哋會用爛手袋嗎?我意

原帖由 er666 於 13-03-09 發表
各位jm我有個疑問 你哋會用爛手袋嗎?我意思係咩到爛用到爛 因為我未試過 好鬼come用 連鞋都好難着到爛 因 ...
比朋友攞回強國或放入環保箱




伯爵府

積分: 17287


3#
發表於 13-3-10 09:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+er666+於+13-03-09+發表各位j

原帖由 trin527 於 13-03-10 發表
比朋友攞回強國或放入環保箱
放入環保箱會比人勾番出黎拎去賣㗎我住果頭每星期定日定時會有架車來做收買,衫、手袋、鞋,通通$4~1公斤/斤,唔係我賣,只係路過聽到啫




公爵府

積分: 26033


4#
發表於 13-3-10 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+trin527+於+13-03-10+發表比

原帖由 clyl03 於 13-03-10 發表
放入環保箱會比人勾番出黎拎去賣㗎我住果頭每星期定日定時會有架車來做收買,衫、手袋 ...
茅相干,橫樹嘟唔要,唔理得人咁多





伯爵府

積分: 15066


5#
發表於 13-3-10 10:21 |只看該作者
鞋都會,但手袋真係好少!


侯爵府

積分: 20634


6#
發表於 13-3-10 10:40 |只看該作者

回覆:疑問……

靚嘅名牌就俾阿媽,普通嘅就俾工人及四大長老嘅工人,D工人阿姐會好開心架,次次見我都蓮子蓉咁嘅面口。



點評

MATTMIA    發表於 13-3-10 11:05


大宅

積分: 4751


7#
發表於 13-3-10 11:14 |只看該作者

回覆:疑問……

我試過掉衫同鞋 呢頭掉完果頭成班賓賓姐姐係度試鞋


大宅

積分: 3991


8#
發表於 13-3-10 16:02 |只看該作者

回覆:疑問……

我都煩緊呢個問題,我有成15對H波鞋,仲要好新淨(H quality實在太好),生完兩件後都著唔到,都唔知點算。




男爵府

積分: 7057


9#
發表於 13-3-10 16:44 |只看該作者

回覆:疑問……

我袋送比工人,但鞋一定吾接受因為吾衛生之外仲比人踩,no way haha^_^所以普通常會剪破才掉,


公爵府

積分: 25205


10#
發表於 13-3-10 16:53 |只看該作者

回覆:疑問……

我掉過一對飛甩雞毛高踭 sandals (喺意大利買,香港唔見),轉頭同屋苑有個工人姐姐著住....




大宅

積分: 1932


11#
發表於 13-3-10 17:34 |只看該作者

引用:我都煩緊呢個問題,我有成15對H波鞋,仲要

原帖由 JP908 於 13-03-10 發表
我都煩緊呢個問題,我有成15對H波鞋,仲要好新淨(H quality實在太好),生完兩件後都著唔到,都唔知點算。



...
咩樣咩size架??


大宅

積分: 4751


12#
發表於 13-3-10 17:43 |只看該作者

引用:我袋送比工人,但鞋一定吾接受因為吾衛生之

原帖由 le_petit_mama 於 13-03-10 發表
我袋送比工人,但鞋一定吾接受因為吾衛生之外仲比人踩,no way haha^_^所以普通常會剪破才掉,

...
咪就係囉 同你一樣咁諗


伯爵府

積分: 15548


13#
發表於 13-3-11 07:41 |只看該作者

回覆:疑問……

送比人或捐左去




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo