潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3470


1#
發表於 13-3-10 00:42 |只看該作者
回家後發觉其中一隻背面有兩小孔,雖然睇唔见,有d唔開心,只怪自已無睇清楚,SA又大力推介,唔知係咪有心







男爵府

積分: 7979


2#
發表於 13-3-10 00:45 |只看該作者

回覆:今天珠寶展买的珍珠耳环

小孔用黎鑲針喎


男爵府

積分: 7979


3#
發表於 13-3-10 00:46 |只看該作者

回覆:今天珠寶展买的珍珠耳环

張相睇唔到,我意思係咪用黎鑲針


大宅

積分: 3470


4#
發表於 13-3-10 01:12 |只看該作者
chowcc11 發表於 13-3-10 00:46
張相睇唔到,我意思係咪用黎鑲針
係已经鑲好的耳环看右边图


大宅

積分: 1791


5#
發表於 13-3-10 01:27 |只看該作者

回覆:yswong 的帖子

No pic




大宅

積分: 3470


6#
發表於 13-3-10 01:42 |只看該作者
小cute 發表於 13-3-10 01:27
No pic
Sorry,等我再試下post过。









大宅

積分: 3470


7#
發表於 13-3-10 01:51 |只看該作者
yswong 發表於 13-3-10 01:42
Sorry,等我再試下post过。


大宅

積分: 1791


8#
發表於 13-3-10 01:58 |只看該作者

回覆:yswong 的帖子






侯爵府

積分: 22317


9#
發表於 13-3-10 03:26 |只看該作者

回覆:今天珠寶展买的珍珠耳环

係呀,見到嗰兩個小孔了~ 咁你買幾錢呀? 撇除嗰2個小孔,我真心覺得粒珠幾靚,個款又幾好呀,一個圏托住粒珠幾好喎,如果個抵底pattern戴上後係唔明顯的話,更好哦~~~




大宅

積分: 3470


10#
發表於 13-3-10 11:52 |只看該作者
amber-darling 發表於 13-3-10 03:26
係呀,見到嗰兩個小孔了~ 咁你買幾錢呀? 撇除嗰2個小孔,我真心覺得粒珠幾靚,個款又幾好呀,一個圏托住粒 ...
谢谢你!要成萬九蚊(南洋珠比較贵),佢d款好特別,原本睇中另一对要二萬三,粒珠大d。因为黎对可以淨戴上面個圈,下面又可以用作吊墜,多d用途,个pattern係心心黎,戴左上去唔覚架。


侯爵府

積分: 22317


11#
發表於 13-3-10 20:34 |只看該作者

回覆:今天珠寶展买的珍珠耳环

我唔係專家,但聽落,好似幾貴,不過唔緊要啦,款靚珠靚,戴多D,抵晒~




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo