懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3596


1#
發表於 13-4-15 13:37 |只看該作者
家有2個小朋友, 1個4歲, 另1個初生

已有CAR SEAT 1個, 可由初生坐到7歲

其實4歲小朋友可唔可以唔用CAR SEAT呢? 如可以,甘現成果個就可以比阿B用

但如果2個都需要CAR SEAT, 應該點裝法呢? 2個都係後座? 甘我坐係邊度照顧佢地呢?


男爵府

積分: 7119


2#
發表於 13-4-15 13:40 |只看該作者

回覆:架車5座位, 要裝2個CAR SEAT?

Get a booster seat for the 4 years old.




男爵府

積分: 7119


3#
發表於 13-4-15 13:42 |只看該作者

回覆:架車5座位, 要裝2個CAR SEAT?

我兩個carseat (1個convertible, 1個infant car seat)放晒後面,佢哋互相照顧。




大宅

積分: 3596


4#
發表於 13-4-15 16:04 |只看該作者
咩係booster seat ?


大宅

積分: 4285


5#
發表於 13-4-15 16:09 |只看該作者

回覆:架車5座位, 要裝2個CAR SEAT?

我一個兩歲半,一個初生,都係兩個car seat. 放後座兩邊,我就好似沙匣魚甘坐後座中間,都幾迫,但安全最緊要!




大宅

積分: 4285


6#
發表於 13-4-15 16:14 |只看該作者

回覆:架車5座位, 要裝2個CAR SEAT?

我 買左 呢個俾大仔,由三歳開始坐,細粒d的小朋友就整個坐,大個d就可以拆開只用 booster , 即係只用pat pat 墊高嗰部份,加私家車 seat belt.
myphoto.jpg



點評

PrettyPC  如果小朋友2歲半, 買呢款OK嗎? 因為買另一款要俾多一千, 呢個歲數有D尷尬  發表於 13-4-16 17:04


大宅

積分: 3596


7#
發表於 13-4-15 16:27 |只看該作者
一個大人真係坐得落2個CAR SEAT中間? 但點上車呀......


大宅

積分: 4285


8#
發表於 13-4-15 16:50 |只看該作者

引用:一個大人真係坐得落2個CAR+SEAT中間?+但點

原帖由 happyritamama 於 13-04-15 發表
一個大人真係坐得落2個CAR SEAT中間? 但點上車呀......
那個junior car seat 冇初生car seat 甘大部,所以響嗰邊側側地上車。我係坐中間的,係好逼架!但要照顧佢地,冇辦法!




瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 13-4-15 17:43 |只看該作者
4 歲小朋友仲要用car seat, 咁咪後座裝2個囉.

咁你咪坐前面, 唔駛專登要坐後面喎.


大宅

積分: 3596


10#
發表於 13-4-16 09:11 |只看該作者
bosch 發表於 13-4-15 17:43
4 歲小朋友仲要用car seat, 咁咪後座裝2個囉.

咁你咪坐前面, 唔駛專登要坐後面喎. ...

但係仲有個係BB, 我坐佢旁邊好D, 我驚佢會喊呀


子爵府

積分: 14116


11#
發表於 13-4-16 10:39 |只看該作者

引用:家有2個小朋友,+1個4歲,+另1個初生已有CAR+

原帖由 happyritamama 於 13-04-15 發表
家有2個小朋友, 1個4歲, 另1個初生

已有CAR SEAT 1個, 可由初生坐到7歲
請問樓主個carseat 由初生坐到7歲係咩牌子,型號,價錢?我找緊合適的carseat for 我細女。




翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


12#
發表於 13-4-16 11:19 |只看該作者

引用:Quote:bosch+發表於+13-4-15+17:43+4+歲小

原帖由 happyritamama 於 13-04-16 發表
但係仲有個係BB, 我坐佢旁邊好D, 我驚佢會喊呀
其實都唔驚得咁多,到細 b 出世我都係要裝2個car seat響後座,我仲要自己揸車,最多細b 喊叫大女睇住安慰住佢先!

任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


大宅

積分: 3396


13#
發表於 13-4-16 11:33 |只看該作者

回覆:架車5座位, 要裝2個CAR SEAT

我就無計
為左2位公主
我地換左架小型minivan
因為我1個1歲另外1個初生
家姐無可能幫我照顧細妹


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 13-4-16 16:32 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 13-4-16 16:39 編輯
happyritamama 發表於 13-4-16 09:11
但係仲有個係BB, 我坐佢旁邊好D, 我驚佢會喊呀

點解驚佢喊? 以前淨係得大b 時, 你都係坐後面?? 我只係曾經因為唔夠位時而同小朋友一齊坐後面, 未試過陪坐.

唔好因為佢喊而自亂陣腳, bb 喊一陣冇乜大不了, 有喊即係仲清醒, 佢響car seat 又唔會走左去, 你反而唔駛驚. 同埋有時bb 唔見你都係一個習慣, 等佢學下有時會自己一個人. 你係第二胎媽媽, 相信你會明.



禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


15#
發表於 13-4-16 16:35 |只看該作者

引用:家有2個小朋友,+1個4歲,+另1個初生已有CAR+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7119


16#
發表於 13-4-16 16:43 |只看該作者

引用:Quote:bosch+發表於+13-4-15+17:43+4+歲小

原帖由 happyritamama 於 13-04-16 發表
但係仲有個係BB, 我坐佢旁邊好D, 我驚佢會喊呀
佢喊點解你要驚呢?好多時一個車一個,一個車兩個都冇計Gor wor。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo