自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2675


1#
發表於 13-3-13 12:56 |只看該作者
如題


男爵府

積分: 6620

大廚勳章


2#
發表於 13-3-13 12:56 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

Note 2

點評

bee1222  ME 2  發表於 13-3-13 13:04


公爵府

積分: 26650

玩具勳章 陪月勳章


3#
發表於 13-3-13 12:57 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我淨係用iPhone,唔知其他呀




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


4#
發表於 13-3-13 12:59 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

個人用過 IPhone , Samsung, HTC , 暫時最好用都係 IPhone.





禁止訪問

積分: 8008


5#
發表於 13-3-13 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17755


6#
發表於 13-3-13 13:09 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我用過iphone,而家用note,我覺得note好用啲,以前有幾個同事都由iphone轉note


禁止訪問

積分: 67964


7#
發表於 13-3-13 13:10 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21825


8#
發表於 13-3-13 13:11 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

note 2

愛是恆久忍耐......


瑪瑙宮

積分: 146100

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 13-3-13 13:13 |只看該作者
尋日至同朋友傾過呢個話題,佢兩樣都有用,佢話 iphone好d喎﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


公爵府

積分: 28399


10#
發表於 13-3-13 13:14 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我由iphone轉左s2,s3到note2都用samsung,iphone係多d apps但唔好


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-3-13 13:14 |只看該作者
heichunmum 發表於 13-3-13 13:10
Sure iPhone 身邊用三叔的好多不出半年就有問題
什麼問題?


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 13-3-13 13:15 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我一家6姊弟,全部由I phone 轉左sony

不知所謂的乙陸!!!


伯爵府

積分: 15500


13#
發表於 13-3-13 13:16 |只看該作者
note 2


子爵府

積分: 12237


14#
發表於 13-3-13 13:18 |只看該作者
I PHONE除左MON唔夠SAMSUNG機大外
個人覺得佢非常好用
非常易上手...包你唔洗5分鐘明白晒點操作...


翡翠宮

積分: 78964


15#
發表於 13-3-13 13:39 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

LG唔使諗



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 4534


16#
發表於 13-3-13 13:47 |只看該作者
carng.ng 發表於 13-3-13 13:39
LG唔使諗
我直頭用到想掉咗佢。


別墅

積分: 567


17#
發表於 13-3-13 13:57 |只看該作者
note2


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


18#
發表於 13-3-13 14:01 |只看該作者
LG一定可以


大宅

積分: 1457


19#
發表於 13-3-13 14:05 |只看該作者
Sony Xperia Z


水晶宮

積分: 63649

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-3-13 14:07 |只看該作者

回覆:問下大家Iphone, Glaxy, LG....等等邊隻牌子電話好用呢

我以前用I-phone,而家用note2,覺得note2好好用…


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo