自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


男爵府

積分: 6261


1#
發表於 13-3-13 21:43 |只看該作者
因為我係全埋身 呢兩日病佐 我好想睇E生快啲好番 但係咪係普通診所 同佢講聲我係人奶媽 啲藥就唔會影響bb咖喇:(?


象牙宮

積分: 213597

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 13-3-13 21:44 |只看該作者
普通DR 幫到你!


禁止訪問

積分: 307


3#
發表於 13-3-13 21:46 |只看該作者

引用:因為我係全埋身+呢兩日病佐+我好想睇E生快

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6261


4#
發表於 13-3-13 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-13+發表

原帖由 剛果公主 於 13-03-13 發表
係呀!但個醫生最好係支持餵母乳先得,如果唔係有d會亂來,叫你停,就唔抵!



...
我想問我點知佢係支持我宜家埋身佐四個月喇 餵唔到落去我實俾人鬧死



男爵府

積分: 6261


5#
發表於 13-3-13 21:49 |只看該作者

引用:普通DR+幫到你!

原帖由 cy101 於 13-03-13 發表
普通DR 幫到你!
thz :D


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


6#
發表於 13-3-13 21:53 |只看該作者
我睇10個有8個都唔支持母乳, 因為要開的藥係唔同D, 我感覺上唔知係診所少D定貴D定係點, 醫生都唔係好肯的, 但係堅持講多兩次, 話開懷孕都食得的藥, 佢地最後都會開比你. 多數一開口叫你唔好餵, 戒左佢, 你唔想就叫你泵出O黎, 唔好比BB食等佢可以開普通藥. 另外有好多都冇D母乳知識GA, 一聽就知.


珊瑚宮

積分: 118281


7#
發表於 13-3-13 21:53 |只看該作者

引用:因為我係全埋身+呢兩日病佐+我好想睇E生快

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-13 發表
因為我係全埋身 呢兩日病佐 我好想睇E生快啲好番 但係咪係普通診所 同佢講聲我係人奶媽 啲藥就唔 ...
係,講明你餵緊B,唔想停,佢會用合適嘅藥。




伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


8#
發表於 13-3-13 21:54 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

呀b 6個月大時我傷風睇普通醫生,同佢講我餵緊人奶,佢話:「6個月仲餵人奶?」




珊瑚宮

積分: 118281


9#
發表於 13-3-13 21:55 |只看該作者

引用:我睇10個有8個都唔支持母乳,+因為要開的藥

原帖由 於 13-03-13 發表
我睇10個有8個都唔支持母乳, 因為要開的藥係唔同D, 我感覺上唔知係診所少D定貴D定係點, 醫生都唔係好肯的, ...
政府醫生唔會吧?!

私家




禁止訪問

積分: 307


10#
發表於 13-3-13 21:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+剛果公主+於+13-03-13+發表係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21540


11#
發表於 13-3-13 22:00 |只看該作者

引用:呀b+6個月大時我傷風睇普通醫生,同佢講我

原帖由 opheliatam 於 13-03-13 發表
呀b 6個月大時我傷風睇普通醫生,同佢講我餵緊人奶,佢話:「6個月仲餵人奶?」



...
算喇,香港餵奶粉餵左幾十年,我細個,個個都以屋企買得起奶粉為榮,只有窮人先食人奶,醫生無呢野訓練,唔識咪唔支持囉。我都係睇睇埋埋d資料,做左人奶媽先識多少少。




男爵府

積分: 6261


12#
發表於 13-3-13 22:09 |只看該作者

引用:我睇10個有8個都唔支持母乳,+因為要開的藥

原帖由 於 13-03-13 發表
我睇10個有8個都唔支持母乳, 因為要開的藥係唔同D, 我感覺上唔知係診所少D定貴D定係點, 醫生都唔係好肯的, ...
我怕佢開錯藥害佐bb:( 我會堅持睇下個E生點


男爵府

積分: 6261


13#
發表於 13-3-13 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-13+發表

原帖由 wonderlulu 於 13-03-13 發表
係,講明你餵緊B,唔想停,佢會用合適嘅藥。
明白^^


男爵府

積分: 6261


14#
發表於 13-3-13 22:10 |只看該作者

引用:呀b+6個月大時我傷風睇普通醫生,同佢講我

原帖由 opheliatam 於 13-03-13 發表
呀b 6個月大時我傷風睇普通醫生,同佢講我餵緊人奶,佢話:「6個月仲餵人奶?」



...
點解餵咩都關佢事


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 13-3-13 22:13 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

so far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢哋知我要餵,都會望多次自己開左咩藥,或者轉藥。最緊要你出聲!!穩陣起見,我都會嘗試上網查吓啲藥名


男爵府

積分: 6261


16#
發表於 13-3-13 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-13+發表

原帖由 剛果公主 於 13-03-13 發表
其實病緊食住藥餵人奶係好平常,只要醫生係支持你餵,一定開到d藥,係餵得,唔洗停!就算係抗生素,都有些 ...
我希望我睇果個E生係支持我拉 我真係怕影響bb


男爵府

積分: 6261


17#
發表於 13-3-13 22:15 |只看該作者

引用:so+far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢

原帖由 hellomiffy 於 13-03-13 發表
so far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢哋知我要餵,都會望多次自己開左咩藥,或者轉藥。最緊要你出聲!! ...
你好幸運 最衰都係我病


男爵府

積分: 9045


18#
發表於 13-3-13 22:19 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

我餵人奶果15個月都無食藥,病左都無睇醫生,但可以照餵人奶。 有次入左醫院,醫生叫我留一晚,但我話要返屋企餵人奶,佢好支持,早
盡快早上6點俾我回家。


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 13-3-13 22:20 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

睇女醫生或政府醫生會唔會好d?




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


20#
發表於 13-3-13 22:30 |只看該作者
回覆 wonderlulu 的帖子

當然係私家診所啦.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo