跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 263


1#
發表於 12-5-18 23:56 |只看該作者
仔仔多方面發展遲緩,今日初步評估了有自閉傾向,哭了一整天,我要收拾心情積極幫仔仔,有冇媽媽可以分享經驗。




大宅

積分: 1008


2#
發表於 12-5-19 23:00 |只看該作者
我都係新手媽媽, 但十卜支持, 加油呀~


大宅

積分: 1447


3#
發表於 12-5-19 23:52 |只看該作者

回覆:我仔仔有自閉症

雖然自閉症不是一種病係唔會痊癒,但只要盡早介入做訓練,一定會有進步。依家要積極面對,搵合適既訓練(如:早期教育)俾佢。加油!




大宅

積分: 1074


4#
發表於 12-5-21 12:00 |只看該作者

回覆:我仔仔有自閉症

加油和支持你





複式洋房

積分: 421


5#
發表於 12-5-21 19:47 |只看該作者

我仔仔有自閉症

加油,你比佢既愛佢感受到,會好快有進步的。。。




大宅

積分: 2756


6#
發表於 12-5-22 11:46 |只看該作者
這裡有個自閉寶寶的專區,
我諗你可以係度搵到多D資料,
亦可以同其他父母分享下.
http://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=forumdisplay&fid=383

媽媽加油!


大宅

積分: 1920


7#
發表於 12-5-23 00:28 |只看該作者
加油呀!有你係佢身邊佢一定可以健康成長


子爵府

積分: 10773

趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-5-23 12:32 |只看該作者
加油,十卜,唔好灰心。有咩就上黎分享,多d人支持架。


別墅

積分: 960


9#
發表於 12-5-24 21:12 |只看該作者

回覆:lyw105 的帖子

不要放棄,香港有好多機構有支援,如協康會,祝生活愉快!




別墅

積分: 516


10#
發表於 12-5-25 23:42 |只看該作者
no worry, just try to give him more time to teach and care him... he will be able to catch up..... support u.... don't give up...


男爵府

積分: 8939


11#
發表於 12-6-8 23:41 |只看該作者

回覆 回覆:lyw105的帖子

撐住呀! 我都係新手媽咪, 你點發現架?




大宅

積分: 2702


12#
發表於 12-6-11 11:18 |只看該作者
lyw105 發表於 12-5-18 23:56
仔仔多方面發展遲緩,今日初步評估了有自閉傾向,哭了一整天,我要收拾心情積極幫仔仔,有冇媽媽可以分享經 ...

SO SAD! 你仔仔應該都未兩歲, 好在發現得早
但要去邊度做評估?我從未幫個囡做過....
返工等放工,我要陪囡囡玩啊!!


別墅

積分: 594


13#
發表於 12-6-11 12:14 |只看該作者
加油呀...


大宅

積分: 1229


14#
發表於 12-6-19 13:00 |只看該作者
加油呀!


大宅

積分: 1236


15#
發表於 12-6-21 13:06 |只看該作者

引用:仔仔多方面發展遲緩,今日初步評估了有自閉

原帖由 lyw105 於 12-05-18 發表
仔仔多方面發展遲緩,今日初步評估了有自閉傾向,哭了一整天,我要收拾心情積極幫仔仔,有冇媽媽可以分享經 ...
I'm sorry to hear that but .. 我想問你係自己出去搵人幫囝囝評估ma??




民房

積分: 25


16#
發表於 12-7-11 11:43 |只看該作者
加油呀!


複式洋房

積分: 215


17#
發表於 12-7-11 23:39 |只看該作者
岩岩過去的星期二, TVB的星期二檔案有講自閉的小朋友, 你有冇睇呀? 裡面有介紹一個有自閉症傾向的青年人~ 唔駛咁擔心, 加油~

http://hk.myblog.yahoo.com/littlekkk


複式洋房

積分: 336


18#
發表於 12-9-6 00:48 |只看該作者
Add oil!

可能你都有聽過, 有很多研究指針灸可以剌激到自閉症的小朋友腦部發展. 雖然我不清楚有那些醫師可以做, 但你可考慮這是其中一個方法呀. 當然合宜的管教也可以幫到他們的. 可以去社區中心上下有關的堂.

祝福你們!


民房

積分: 3


19#
發表於 12-9-9 13:16 |只看該作者

回覆:lyw105 的帖子

我兒子剛剛兩周歲,去健康院檢查,醫生話佢講話少,再俾半年時間,再冇進步要看專科,好擔心




男爵府

積分: 6400


20#
發表於 12-9-11 17:49 |只看該作者
same here. 仔仔都係發展遲緩
排定早期訓練,同埋search 下坊間有俾自閉/遲緩小朋友既playgroup
會有幫助

仔仔未夠一歲已經好多病痛同遲緩
1定期去醫院做治療
2排早期訓練(要醫生轉介,排2年左右)
3去playgroup (私人/社區中心)
4如果係語言慢又吾一定自閉
可以搵語言治療師跟下
會有好大幫助
5 仲有坊間(如協康會)有d 家長組織,參加會員,同家長分享下,仲有相關書籍+玩具圖書館(有治療作用)

慢吾緊要,最緊要pick up 返
如果可以自己湊,我都係辭左份工專職湊個仔
要使一定既錢+花好多好多心機時間


而家我仔仔比同齡細粒同慢
不過一直有進步
要自己好有信心

佢咁細
自閉我就吾識
不過遲緩就有好多野可以做

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo