自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   4


大宅

積分: 1928


1#
發表於 13-3-13 06:35 |只看該作者
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好鐘意小朋友,亦有信心湊好,甘決定生又有咩問題呢?
當時我去產檢,有幾位孕婦問我幾歲,我答17,有幾個互相認識嘅,不停質疑我,話:你最多咪13-14歲!甘細個,有無俾無俾差人叔叔拉你阿?你條仔要坐監嫁喎!
我澄清左幾次,我17歲,父母亦同意我生,佢地堅持話我講大話,話我得13-14歲,我已經唔出聲,佢地仲要話拎身份證黎睇下!chur 左我好耐,之後見到我用梗當時最新model 嘅電話,同袋入面有個某牌子,大約係千幾蚊嘅銀包,又話我,啲錢都唔知邊度黎,唔知係咪做果啲野,甘細個學人生仔...........之後就到我產檢,當時我嬲到唔想講野,而周圍都好多人無位走,我只可以死忍

幾年後,今時今日,我依家有第二胎,當然考慮得好清楚先再生,但竟然俾人話我地搵埋都唔夠食,點解唔拎綜援?又講話我一個都湊唔到,但我大b公認有禮貌、考九龍塘某幼稚園時連老師都話我教得好好,但我先生人工有加無減,點解要甘講野呢?有錢唔洗周圍講嫁?!

到底我犯左邊條罪?!我對小朋友、對自己、對邊個都問心無愧!

點評

Allyly  呢d人八卦者, 吾洗理佢地!   發表於 13-3-13 17:38


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 13-3-13 06:41 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1761


3#
發表於 13-3-13 06:42 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

支持你 行得正 企得正, 唔洗理啲二打錄! 同時睇得出樓主本身都有教養,唔會同啲無謂人理論。

點評

currypru    發表於 13-3-14 12:27
grace0222    發表於 13-3-14 09:00
AK+BB    發表於 13-3-13 18:01


大宅

積分: 1928


4#
發表於 13-3-13 06:46 |只看該作者

引用:咁17歲大肚,男人供給滿身名牌。的確俾人感

原帖由 Ashley_ash 於 13-03-13 發表
咁17歲大肚,男人供給滿身名牌。的確俾人感覺唔好,但你遇到既人的確又太過份。



...
我明白,但個銀包買千幾蚊真係唔係貪牌子,只係貪耐用,同埋我先生只係大我5年



水晶宮

積分: 55644


5#
發表於 13-3-13 06:48 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

這個世界實有偏見歧視……你選擇呢條路,應該明白會比別人難行少少,我指別人眼光同閒言閒語,自己搞得掂就得,遲多幾年年紀大啲,個樣成熟啲呢啲就會自動消失……



點評

nyfng  Agree  發表於 13-3-14 01:10
少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 3330


6#
發表於 13-3-13 06:52 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

唔需要理人點睇,做好自己本份,問心無愧就得~把口生人哋度,關佢哋蛋治咩~



點評

milk323    發表於 13-3-13 13:15


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


7#
發表於 13-3-13 06:53 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-3-13 06:53 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

唔好理啲人啦…好膚淺


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 13-3-13 06:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8685


10#
發表於 13-3-13 06:56 |只看該作者
呢個世界好多人憎人富貴厭人貧,好多人食飽冇c痾,最緊要自己知自己做緊乜,樣貌幼嫩唔係問題,心智成熟咪ok囉。


大宅

積分: 1928


11#
發表於 13-3-13 06:58 |只看該作者

引用:你根本唔需要理會其他人既睇法,人人睇法唔

原帖由 alicealice313 於 13-03-13 發表
你根本唔需要理會其他人既睇法,人人睇法唔一樣,只要你地一家幸福已足夠,祝你一生幸福快樂

...
多謝你!


大宅

積分: 1349

BK Milk勳章


12#
發表於 13-3-13 06:58 |只看該作者
d人吳抵得姐吳需要理人地講咩啦自己開心最緊要


大宅

積分: 1928


13#
發表於 13-3-13 06:59 |只看該作者

引用:唔好理啲人啦…好膚淺

原帖由 jasmine0527 於 13-03-13 發表
唔好理啲人啦…好膚淺
我會好好學習放低...始終都好少聽到有人甘話自己,諗番起好難受


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 13-3-13 07:01 |只看該作者

引用:我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
你又會答佢地mouth:,連老公搵幾多都講埋,唔識嘅我睬佢地都傻啦!

你自己認為啱,屋企人冇反對就得囉!




男爵府

積分: 5120

醒目開學勳章


15#
發表於 13-3-13 07:01 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

條街真的乜人都有下次小心。




王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


16#
發表於 13-3-13 07:02 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

D護士咁講嘢,做乜唔去內務部投訴佢呀,anyway,D人唔抵得你嫁得好,唔洗理佢哋





男爵府

積分: 8251


17#
發表於 13-3-13 07:05 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

我細妹十八嵗生第一個,從來唔理人家說什麼,仲無你甘好環境呢!太在意人家的說話了!


男爵府

積分: 5652


18#
發表於 13-3-13 07:06 |只看該作者

回覆:jasmine0527 的帖子

不用理會呢d人




大宅

積分: 1928


19#
發表於 13-3-13 07:11 |只看該作者

回覆:醜樣豬 的帖子

唔係護士,只係幾位等產檢嘅孕婦...我都好無奈,明明無得罪人咖...


大宅

積分: 1928


20#
發表於 13-3-13 07:13 |只看該作者

回覆:kc_01k 的帖子

無答佢搵幾多...佢地覺得我13-14歲,經手人俾人拉左,所以我都唔想再同佢地講...


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo