自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40137


1#
發表於 13-3-14 12:47 |只看該作者
唔知點解今朝成個上午手機上都唔到網.....E+都係用電腦上....
有無人都係咁?
知唔知咩事?
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


珍珠宮

積分: 40137


2#
發表於 13-3-14 12:48 |只看該作者
唔知係手機問題定係個台收發有問題呢?
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


珍珠宮

積分: 41635


3#
發表於 13-3-14 12:50 |只看該作者
我9點前用無問題, 不過返佐office 用wifi 就唔知了


珍珠宮

積分: 40137


4#
發表於 13-3-14 12:55 |只看該作者
我係用$80plan,唔知有無JM都係用呢個plan既上到網呢?
因為都成半日仲係咁既狀態,想睇下有無人同我一樣...
如果無,可能係我部機有事....

節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


男爵府

積分: 7806

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-3-14 13:01 |只看該作者

回覆:有無人用中移動?

我間唔中都會冇咗上網訊號,不過熄機再開就有返,今朝都係咁,我熄機再開就有返了。


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


6#
發表於 13-3-14 14:07 |只看該作者

回覆:有無人用中移動?

我用緊4g冇問題喎


子爵府

積分: 12036


7#
發表於 13-3-14 14:43 |只看該作者
CC_Baby 發表於 13-3-14 13:01
我間唔中都會冇咗上網訊號,不過熄機再開就有返,今朝都係咁,我熄機再開就有返了。

...

最近, 成日都係咁


珍珠宮

積分: 40137


8#
發表於 13-3-15 08:32 |只看該作者
CC_Baby 發表於 13-3-14 13:01
我間唔中都會冇咗上網訊號,不過熄機再開就有返,今朝都係咁,我熄機再開就有返了。

...
真係熄咗機再開就OK~Thank you very much
但其實咁樣係咪即係代表我部有機有問題.....
節錄自: 戲班小子歌詞
禍福得失睇開啲 人生好比一齣戲
幸福不一定由天賜 成功半人事
儘管今天不開心 誰保他朝不得意
暫短的好運誰可恃 贏得幾多次
滄桑多變 世事傳奇 只要努力肯衝刺
一翻跟斗幾個際遇 時來運到即沖天飛


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-3-15 11:14 |只看該作者

回覆:有無人用中移動?

我用緊4g冇問題,用2g果陣成日都會甘,你打上台d姐姐會教你set番部機就會上得番


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo