懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3894


1#
發表於 13-3-17 06:34 |只看該作者
本帖最後由 Ginsa1008 於 13-3-18 20:31 編輯

http://youtu.be/hYYMBlia4X4
搭巴士要收車仔、自己抬上車應該係常識吧...
斜台係俾輪椅、傷殘人仕用嘅..就係因為你抱住個bb就要特別俾你用喇咩...
2個大人1個b都搞唔掂架車仔咩?
唔想抬嘅咪用揹帶囉..唔想收車就搭港鐵..一係就搭的士...
仲要係咁鬧司機..成車人真係多得佢2個公主唔小....

點評

彭三順  不過, 下次最好單聲先...唔該!  發表於 13-3-18 12:50
彭三順  唔該晒....幫我POST喺呢板............  發表於 13-3-18 12:49
myaisha0435    發表於 13-3-17 12:14


珍珠宮

積分: 40237


2#
發表於 13-3-17 07:57 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

上巴士嬰兒車喺要摺埋架喎車長做得啱呀


公爵府

積分: 28042


3#
發表於 13-3-17 09:14 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

我唔知tim,嗰次我一個人搭巴士,巴士入面好鬆動,我同b b 連車就企喺lock 輪椅位嗰到,無收車tim ,司機可能見我得一個人,無話我唔收車。


男爵府

積分: 5387


4#
發表於 13-3-17 09:21 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

上巴士一定要收車,我自己一個人陀住bb,帶住大b,上巴士都先收車上!




淳淳豬囡 27/4 出世啦~~3.52KG~~
            2/6 4.37kg    30/6 5.46kg 60cm長


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


5#
發表於 13-3-17 11:40 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

BB車上巴士前一定要收車,仲要求人開斜台?個媽媽好唔啱




大宅

積分: 2189


6#
發表於 13-3-17 12:01 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

無常識既表現


大宅

積分: 1425


7#
發表於 13-3-17 12:09 |只看該作者
我見好多媽咪就算得自己一個,都會一手抱B一手摺車咁上巴士,點解佢地兩個女人都要用斜台?咁巴閉就坐的士啦:;pppp:

點評

maymay516  同意  發表於 13-3-17 13:07


大宅

積分: 4771


8#
發表於 13-3-17 13:18 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

個女人顛顛哋


大宅

積分: 1578


9#
發表於 13-3-17 13:22 |只看該作者
無常識


大宅

積分: 2754


10#
發表於 13-3-17 13:31 |只看該作者

引用:Play+Youtube+video搭巴士要收車仔、自己抬

原帖由 Ginsa1008 於 13-03-17 發表
http://youtu.be/hYYMBlia4X4
搭巴士要收車仔、自己抬上車應該係常識吧...
斜台係俾輪椅、傷殘人仕用嘅..就 ...
垃圾


男爵府

積分: 7817

BB防敏心得分享勳章


11#
發表於 13-3-17 13:41 |只看該作者
而家好多呢d 唔講道理的媽媽。
都係嗰句,你有小朋友唔係大晒,其他家長都有,唔係得你一個。


水晶宮

積分: 57327


12#
發表於 13-3-17 14:12 |只看該作者
巴士一定要收車, 唔收就坐的士啦


男爵府

積分: 5461


13#
發表於 13-3-17 14:17 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

唔收的士都坐唔到啦。不嬲都係要收車上巴士,係有啲司機叔叔太好人,見你無收車都唔出聲之嘛。


別墅

積分: 791


14#
發表於 13-3-17 16:18 |只看該作者

回覆:lingyan 的帖子

一樣米養百樣人之:自私!




複式洋房

積分: 362


15#
發表於 13-3-17 16:23 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

無常識、無家教、又失禮的家長!




男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


16#
發表於 13-3-17 16:26 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

係家長有問題


男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


17#
發表於 13-3-17 17:01 |只看該作者
先唔講佢地的無理取鬧....如果我抱住個BB,無論點委屈都好,我都一定唔會潑婦駡街。:;pppp:


子爵府

積分: 11582


18#
發表於 13-3-17 17:44 |只看該作者
Ginsa1008 發表於 13-3-17 06:34
http://youtu.be/hYYMBlia4X4
搭巴士要收車仔、自己抬上車應該係常識吧...
斜台係俾輪椅、傷殘人仕用嘅..就 ...
我自己一湊二出街,
都會推BB車... 大仔會拉住我件衫,
我一手抱細B, 一手收車上車都係咁

2個大人一架BB車, 有冇咁困難呀 ?
更何況, BB車, 不嬲上巴士都要先收車架啦
人地貼晒紙出黎架喎 !!

如果BB訓左, 一個抱B, 一個收車, 有難道嗎 ??
咁大個人, 公主病上身 !


男爵府

積分: 8459


19#
發表於 13-3-17 17:55 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

呢倆個女人都幾搞笑




複式洋房

積分: 234


20#
發表於 13-3-17 19:18 |只看該作者
2個人都攪唔掂一個b 好心佢地檢討下啦:;pppp:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo