自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4430


1#
發表於 13-3-19 12:02 |只看該作者
我成日有D 膠樽, 想用來做一D 玩具或有用的物品. 不想浪費.
各位有冇好提議呢?

點評

yoma1975  有時當下花瓶用.  發表於 13-3-19 13:27
333s  我有diy.沒分享. 多數再次善用. 沒時間弄玩具  發表於 13-3-19 12:16


子爵府

積分: 12039

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 13-3-19 12:24 |只看該作者

回覆:各位可唔可以將自己 D.I.Y.的物品POST 上來呀?

可以做玩具車,樽身做車身,




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo