立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2899
用戶要求終止服務
積分: 100193
王國會長
積分: 26868
ninjarabbit 發表於 13-3-19 15:01 尖東P出ロ
vickymok717 發表於 13-3-19 15:02 尖東P出口一出就係
UKSunflower 發表於 13-3-19 15:03 thankssss~ 仲諗住唔轉車,直接係紅磡行過去
vickymok717 發表於 13-3-19 15:04 其實轉車時間計埋同你係紅磡行一樣, 但睇下你識唔識行囉, 尖東出就一定識嘛 ...
版主
積分: 49033
原帖由 UKSunflower 於 13-03-19 發表 thankssss~ 仲諗住唔轉車,直接係紅磡行過去
水晶宮
積分: 57088
momoakira 發表於 13-3-19 15:13 我識行穿過理工條天橋就係,唔會轉車,等得車我都行到了
UKSunflower 發表於 13-3-19 15:16 行完理工條天橋, 之後我就唔太記得點去........好耐冇去... 天橋再行落去近唔近架??
ninjarabbit 發表於 13-3-19 15:22 理工條天橋,沿天橋去尖東,落橋向大水池行,去到麼地道行到末就係
原帖由 UKSunflower 於 13-03-19 發表 行完理工條天橋, 之後我就唔太記得點去........好耐冇去... 天橋再行落去近唔近架??
momoakira 發表於 13-3-19 15:29 講我唔叻,比個地圖你,一目了然
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy