自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2899


1#
發表於 13-3-19 14:59 |只看該作者
本帖最後由 UKSunflower 於 15-1-27 06:13 編輯

[size=29.5003318786621px]Del


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 13-3-19 15:01 |只看該作者
尖東P出ロ
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 13-3-19 15:02 |只看該作者
尖東P出口一出就係
每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 2899


4#
發表於 13-3-19 15:02 |只看該作者
ninjarabbit 發表於 13-3-19 15:01
尖東P出ロ

thanksssss


大宅

積分: 2899


5#
發表於 13-3-19 15:03 |只看該作者
vickymok717 發表於 13-3-19 15:02
尖東P出口一出就係

thankssss~

仲諗住唔轉車,直接係紅磡行過去


王國會長

積分: 26868

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 13-3-19 15:04 |只看該作者
UKSunflower 發表於 13-3-19 15:03
thankssss~

仲諗住唔轉車,直接係紅磡行過去

其實轉車時間計埋同你係紅磡行一樣, 但睇下你識唔識行囉, 尖東出就一定識嘛
每日望住佢哋就充滿力量啦!


大宅

積分: 2899


7#
發表於 13-3-19 15:05 |只看該作者
vickymok717 發表於 13-3-19 15:04
其實轉車時間計埋同你係紅磡行一樣, 但睇下你識唔識行囉, 尖東出就一定識嘛 ...

明白~~咁就TST MTR出啦~thanks


版主

積分: 49033

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回


8#
發表於 13-3-19 15:06 |只看該作者

引用:Quote:vickymok717+發表於+13-3-19+15:02+

原帖由 UKSunflower 於 13-03-19 發表
thankssss~

仲諗住唔轉車,直接係紅磡行過去
紅磡行過去都得,落天橋尖東行過去,都係10分鐘左右




水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-3-19 15:13 |只看該作者

引用:Quote:vickymok717+發表於+13-3-19+15:02+

原帖由 UKSunflower 於 13-03-19 發表
thankssss~

仲諗住唔轉車,直接係紅磡行過去
我識行穿過理工條天橋就係,唔會轉車,等得車我都行到了


大宅

積分: 2899


10#
發表於 13-3-19 15:16 |只看該作者
momoakira 發表於 13-3-19 15:13
我識行穿過理工條天橋就係,唔會轉車,等得車我都行到了

行完理工條天橋, 之後我就唔太記得點去........好耐冇去...

天橋再行落去近唔近架??


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


11#
發表於 13-3-19 15:22 |只看該作者
UKSunflower 發表於 13-3-19 15:16
行完理工條天橋, 之後我就唔太記得點去........好耐冇去...

天橋再行落去近唔近架??

理工條天橋,沿天橋去尖東,落橋向大水池行,去到麼地道行到末就係
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


大宅

積分: 2899


12#
發表於 13-3-19 15:25 |只看該作者
ninjarabbit 發表於 13-3-19 15:22
理工條天橋,沿天橋去尖東,落橋向大水池行,去到麼地道行到末就係

謝謝你


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-3-19 15:29 |只看該作者

引用:Quote:momoakira+發表於+13-3-19+15:13+我

原帖由 UKSunflower 於 13-03-19 發表
行完理工條天橋, 之後我就唔太記得點去........好耐冇去...

天橋再行落去近唔近架??
講我唔叻,比個地圖你,一目了然
1363678025485.jpg


大宅

積分: 2899


14#
發表於 13-3-19 15:34 |只看該作者
momoakira 發表於 13-3-19 15:29
講我唔叻,比個地圖你,一目了然

THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo