興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 431


1#
發表於 13-3-21 08:25 |只看該作者
我真係對攝影一竅不通,不過諗住買部機再上堂去學,呢部岩唔岩用?THX^^


男爵府

積分: 8177


2#
發表於 13-3-21 11:31 |只看該作者


大宅

積分: 1632


3#
發表於 13-3-21 11:43 |只看該作者
雖然我用CANON, 不過我覺得NIKON或SONY既新機有誠意好多
但既然咩都唔識, 就咩牌子都無咩所謂, 就算無反都得
玩住KIT SET先
影開左, 上過下堂, 真係覺得鍾意影相
對D野布認識後, 到時先再睇下轉邊個牌子, 入咩鏡
因為喜好呢樣野, 真係好睇個人感受. 要自己慢慢去分析的


複式洋房

積分: 431


4#
發表於 13-3-21 11:54 |只看該作者
咩叫KIT SET


大宅

積分: 1632


5#
發表於 13-3-21 12:04 |只看該作者
即係套裝, 初階既通常都有套裝或淨機賣既
好似650D, 就會配支18-55
咁當然, 質素唔算好好


複式洋房

積分: 431


6#
發表於 13-3-21 12:33 |只看該作者
THX~我見數值越大,價錢越貴,點解要配支令鏡頭,效果真係爭咁遠


複式洋房

積分: 170


7#
發表於 13-3-21 13:53 |只看該作者

回覆:hippo6338 的帖子

光圈大 = 價錢貴, 買貴鏡比到好好既相片質數你, 所以都係買剩 body + 靚鏡就最好!




大宅

積分: 1632


8#
發表於 13-3-21 13:56 |只看該作者
咁點都一分錢一分貨
貴鏡影出來, 大部份都會SHARP過平D既鏡
色水會比較豐富. 紫邊, 對焦速度等控制都好好多
就算係電腦睇唔到, 到要放大時, 就會好明顯架啦
不過唔係話CHEAP鏡影唔到靚相. 有人IPHONE影既相都好靚
所以你咩都未有認識時. 我唔會建議你買太貴既器材
反而多D用構圖, 同光線既運用去影一張相


複式洋房

積分: 170


9#
發表於 13-3-21 14:00 |只看該作者

回覆:denadanis 的帖子






複式洋房

積分: 431


10#
發表於 13-3-21 14:02 |只看該作者
THX


大宅

積分: 3558


11#
發表於 13-3-24 23:34 |只看該作者
岩用, 我都買了,大家到時可交流下


複式洋房

積分: 431


12#
發表於 13-3-25 06:54 |只看該作者
denadanis 發表於 13-3-21 13:56
咁點都一分錢一分貨
貴鏡影出來, 大部份都會SHARP過平D既鏡
色水會比較豐富. 紫邊, 對焦速度等控制都好好多 ...
THX 宜家先SET定係呢部,存多一排錢再去買@@我部DC都較到光圈同快門,暫時用呢部學下野

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo