自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10656


1#
發表於 13-3-18 16:10 |只看該作者
究竟因嘜解夠呢差唔多一個月1~2對,又無用佢拎過殻類食物,只作普通洗碗
Ps: 最中意用思高蘆薈黄色果隻,唔會整臭手又唔焗




子爵府

積分: 10773


2#
發表於 13-3-18 16:44 |只看該作者
你試下菊X牌厚身 OR 銀色錫紙袋果隻啦..幾襟用嫁


珍珠宮

積分: 38432


3#
發表於 13-3-18 16:45 |只看該作者

回覆:洗碗手套好快穿o

收收埋埋好多左手,成日右手穿孔

點評

sze1218  我都係呀....................  發表於 13-3-19 15:58
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


侯爵府

積分: 23064


4#
發表於 13-3-18 16:47 |只看該作者
kikiboy 發表於 13-3-18 16:45
收收埋埋好多左手,成日右手穿孔

我同你相反, 成日都係左手穿!


大宅

積分: 3363


5#
發表於 13-3-18 16:49 |只看該作者

回覆:洗碗手套好快穿o

菊X牌會襟啲



敬畏耶和華是智慧的開端,認識至聖者便是聰明
我家有2個珞豬豬,晉珞&珞怡


男爵府

積分: 9200


6#
發表於 13-3-18 17:10 |只看該作者
本帖最後由 hahaha_baby 於 13-3-18 17:11 編輯

我都成日諗點解會穿....明明無掂過尖野!


公爵府

積分: 26525


7#
發表於 13-3-18 18:00 |只看該作者
我都係,可能因為有時用熱水洗野


子爵府

積分: 10656


8#
發表於 13-3-19 15:27 |只看該作者
palapala 發表於 13-3-18 16:44
你試下菊X牌厚身 OR 銀色錫紙袋果隻啦..幾襟用嫁
係咪粉紅色果隻呀? 以前經常買佢, 好焗手同埋臭呀PALA你介紹果隻咩色架? 唔該哂


子爵府

積分: 14632


9#
發表於 13-3-19 15:30 |只看該作者
有無得
只買左手
吾要右手?


大宅

積分: 4629


10#
發表於 13-3-19 15:32 |只看該作者
我以前個工人教用係缸亞舖賣的黑色手套, 厚身又唔滑手


子爵府

積分: 10773


11#
發表於 13-3-19 15:34 |只看該作者
LOVE074 發表於 13-3-19 15:27
係咪粉紅色果隻呀? 以前經常買佢, 好焗手同埋臭呀PALA你介紹果隻咩色架? 唔該哂
...
寫住特厚果隻囉..中價價$, OK唔係好大味炸喎我又唔覺焗手喎, 再唔係就錫紙袋果隻最貴, 百X特價都要$21個幾.. 特厚呢隻好似$16左右...好過用3X呀果D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo