爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2973


1#
發表於 13-3-28 10:46 |只看該作者
因為私家車入唔到馬灣, 如自駕可泊在那裡再轉車?
BELIEVE!


男爵府

積分: 5540


2#
發表於 13-3-28 10:51 |只看該作者
你可以泊車去青衣城,去番出面有珀麗灣巴士,就去到挪亞方舟


大宅

積分: 1277


3#
發表於 13-3-28 17:51 |只看該作者

回覆:有冇人去過馬灣挪亞方舟?

泊去新都會廣場,撘巴士都得!




男爵府

積分: 8352

hashtag影視迷勳章


4#
發表於 13-3-29 01:33 |只看該作者
你可泊新世紀廣場,有專車直到挪亞方舟的


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo