自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15224

大廚勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-3-28 02:24 |只看該作者
我諗兩樣都係!

我以前好少病架,就算病都只是傷風咳,唔駛睇醫生,最多一星期就好!

今年過年先病咗差不多成個月先好番,點知琴日又中招!

昨天早上起身先是發覺喉嚨痛,點知下晝就感覺到手軟腳軟,傍晚就發燒了!

今日就狂咳、傷風加鼻塞、打乞嗤!好辛苦啊!

最近天氣唔多好,時晴時雨,時冷時熱,天氣轉得太快!你哋大人同細路都要小心保重身體啊!

我剛吃了藥,而家去瞓了!




伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


2#
發表於 13-3-28 02:35 |只看該作者

引用:我諗兩樣都係! 我以前好少病架,就算病都

原帖由 Jen123 於 13-03-28 發表
我諗兩樣都係!

我以前好少病架,就算病都只是傷風咳,唔駛睇醫生,最多一星期就好!
get well soon

點評

chuchu9999    發表於 13-3-28 13:35
希望明天會更好....


水晶宮

積分: 72233

玩具勳章


3#
發表於 13-3-28 02:37 |只看該作者
睇e生未><
我要正能量!


子爵府

積分: 14057


4#
發表於 13-3-28 02:37 |只看該作者

回覆:Jen123 的帖子

而家啲菌真係好勁, 我仔上兩個星期病完, 好返唔夠兩日又再病....
樓主你take care...





水晶宮

積分: 54200

醒目開學勳章 大廚勳章


5#
發表於 13-3-28 02:39 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

D菌勁,醫生都係咁講




男爵府

積分: 6682


6#
發表於 13-3-28 03:00 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

我都係,以前一年先病一至兩次,都吳駛睇醫生,但自從1月頭生完啊女後就弱雞啦,今個月仲要病左兩次,依家仲要玩失聲,完全同吳到我囡傾計哄吳到佢!


大宅

積分: 3330


7#
發表於 13-3-28 03:20 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

自從我生完後,身體差咗好多,上年開始仲病得多尤其個肚成日痛,以前唔會頭暈暈,而家好多時M前會暈暈下~




男爵府

積分: 5187


8#
發表於 13-3-28 04:12 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

D菌真係勁左!我都岩岩病左兩個星期。先係我老公傳染俾我同個女,然後我病到床都落唔到,我呀媽於是接左我個女幾日,我個女就傳染左俾我呀媽 我呀媽再傳染俾我家姐 我同個女都搞到支氣管炎(以前冇試過)我呀媽仲未病好




寶石宮

積分: 281776


9#
發表於 13-3-28 04:35 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

保重!


禁止訪問

積分: 30006


10#
發表於 13-3-28 04:38 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7189


11#
發表於 13-3-28 05:40 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

我同老公呢2~3個月都成日病。。我就叫做好番。。佢仲流緊鼻水同鼻塞慘慘


大宅

積分: 2328


12#
發表於 13-3-28 06:09 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

呢個季節係咁 潮濕又陰


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-3-28 06:36 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

我都支氣管炎,醫生話今年有變種流感,咁多年打流感針都無中過,今年中咗,尋日要打針同食勁多藥呀




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-3-28 06:42 |只看該作者

引用:我諗兩樣都係! 我以前好少病架,就算病都

原帖由 Jen123 於 13-03-28 發表
我諗兩樣都係!

我以前好少病架,就算病都只是傷風咳,唔駛睇醫生,最多一星期就好!
保重〜



simple is the best~


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 13-3-28 07:12 |只看該作者

引用:我都支氣管炎,醫生話今年有變種流感,咁多

原帖由 sytckm 於 13-03-28 發表
我都支氣管炎,醫生話今年有變種流感,咁多年打流感針都無中過,今年中咗,尋日要打針同食勁多藥呀 ...
係,今年興H3N2,大人都會燒到39度以上…
高過H1N1…中咗流感的話,樓主要好好休息,起碼4日先好…

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


珍珠宮

積分: 32563


16#
發表於 13-3-28 07:31 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

而家啲菌真係好恐怖㗎!真係小心身體呀!凍就真係著返件3同外套喇!!!唔係一冷一熱好易病


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 13-3-28 07:41 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

Take care.



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-3-28 07:55 |只看該作者

回覆:啲菌勁咗?定自己潺咗?

食多啲生果,搭車同多人嘅地方一定一定一定要戴口罩,早訓,唔好餐餐出街食,煲啲營養湯,抵抗力自然會好!


大宅

積分: 4947


19#
發表於 13-3-28 08:13 |只看該作者

回覆:aprilbaby04 的帖子

我都病左6日,未試過鼻水、鼻涕咁多日,好辛苦。


大宅

積分: 3751


20#
發表於 13-3-28 08:20 |只看該作者
在高風險的環境下,例如在人多擠逼、有人咳嗽、診所等地方,含一粒薄荷喉糖或其它中草藥成分的喉糖,又或是塗少許薄荷膏/平安膏/紫花油/百花油 在鼻子上,應該有防禦作用。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo