2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 286


1#
發表於 13-4-9 06:34 |只看該作者
阿b出世到而家都食緊s26..但啲便便唔ok..好硬,應該轉邊隻奶粉比較好?請各位媽媽分享一下!


男爵府

積分: 6742


2#
發表於 13-4-9 08:14 |只看該作者

回覆:請問大家的BB食邊隻奶粉?

心美力。。Ok wor..d 便便似胡仔。一日4次左右。


大宅

積分: 3443


3#
發表於 13-4-9 12:15 |只看該作者
回覆 vincyb86 的帖子

能恩, 好多便便.


大宅

積分: 1188


4#
發表於 13-4-9 15:46 |只看該作者
美素力 1日4至5次便便


複式洋房

積分: 286


5#
發表於 13-4-9 15:52 |只看該作者

回覆:onchingching 的帖子

你好,我都有考慮食美素佳兒,但聽好多媽媽講呢隻奶米好多泡,其實係咪呢?


伯爵府

積分: 17298


6#
發表於 13-4-9 16:14 |只看該作者

引用:阿b出世到而家都食緊s26..但啲便便唔ok..好

原帖由 vincyb86 於 13-04-09 發表
阿b出世到而家都食緊s26..但啲便便唔ok..好硬,應該轉邊隻奶粉比較好?請各位媽媽分享一下!

...
my baby also i think need to change milk


公爵府

積分: 25979


7#
發表於 13-4-9 17:04 |只看該作者
雅培心美力


複式洋房

積分: 149


8#
發表於 13-4-9 18:01 |只看該作者
回覆 mondymondy 的帖子

啊B(22日大)食過A+同美素佳兒,都係一日得一次,我兩只奶粉都有試飲過,都係有D甜,都吾明點解奶粉係甜嘎...覺得區有少少熱氣,我都有想過轉奶粉,但係吾知轉邊只...猶豫緊,因爲轉得太密,BB可能都會辛苦,各位jm,可否卑D意見啊~~~


別墅

積分: 896


9#
發表於 13-4-9 18:35 |只看該作者

回覆:vincyb86 的帖子

心美力




大宅

積分: 2912

育兒性格勳章


10#
發表於 13-4-9 18:47 |只看該作者
本帖最後由 jam321 於 13-4-9 18:47 編輯

美贊臣,食左成個月,1日1次便便;頭幾日食雪印,肚疴(疴水。。。)


大宅

積分: 4713

BK Milk勳章


11#
發表於 13-4-18 20:19 |只看該作者
我BB停人奶後,食雪印都疴水mouth:依家食illuma, perfect!
J'ai besoin des vacances

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo