跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3665


1#
發表於 06-10-8 14:57 |只看該作者

轉左雪印喇...

佢d奶粉好細滑,平時惠氏溶唔晒既水溫,佢都可以溶晒......
不過佢隻殼就長左d,我成日都好辛苦先放晒入去........
總括黎講k

有冇媽咪轉左雪印呀,講下佢好唔好啦~~

  


珍珠宮

積分: 45484

2024年龍年勳章


2#
發表於 06-10-8 19:24 |只看該作者

Re: 轉左雪印喇...

日本雪印?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo