立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6035
子爵府
積分: 12488
原帖由 edith208 於 13-04-03 發表 平常焗蛋糕,粉漿入模七分滿,冇計高度,用麵包機焗都唔使理高度掛?
大宅
積分: 1510
積分: 6845
seaseafamily 發表於 13-4-3 22:44 恭喜!請問是否跟隨機本食譜?
amikotang 發表於 13-4-3 22:15 其實我係入廚白癡,因為蛋糕焗完好似冇乜長高,有啲疑惑係咪自己整錯方法 ...
edith208 發表於 13-4-3 23:18 你焗既係蛋糕, 唔係麵包, 你真係中左麵包毒
Hayhaymum 發表於 13-4-3 22:39 我剛剛也做了一個
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy