跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 06-8-19 16:48 |只看該作者

prenantal yoga!

有mama去上堂嗎? 有沒有好介紹啊?
我太肥la,好想做點運動 :p
但又沒找到方便的地點去上堂...

現在買了隻vcd在家自己做咋, 不過得自己悶d;
如果有mama有便宜又方便的介紹
就請公諸同好啦
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


大宅

積分: 2929


2#
發表於 06-8-19 21:18 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我都想做prenatal yoga,不過覺得yoga centre嗰d貴,所以自己買左本書學,同埋flexible d,因為我平時放工都有同老公去做gym,所以都冇時間去上第d堂...我睇BK個首頁,有個breastfeed講座,去左有兩堂prenatal yoga送架,不如你都參加個講座,免費試下先!


大宅

積分: 2529


3#
發表於 06-8-19 22:13 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我知到的Yoga centre有prenatal yoga上的有

1.Yoga limbs<--- click here
唔係太貴,地方細D,外國人多。

2.Living Yoga<---click here
新開的,我未去過,時間好似適合返工的媽咪

3.Pure Yoga<---click here
貴D,但係好大,幾乾淨。




男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 06-8-20 23:11 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

thanks thanks, hanahaha & cindymak!

yoga limbs is so near where i live, i will call to ask for details, thanks so much!

THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


5#
發表於 06-8-21 08:42 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我都好想去玩yoga~ 屋企細,屋企就做唔到, 所以想找間就腳.


大宅

積分: 1715


6#
發表於 06-8-21 10:33 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我都想學呀, 但又唔知邊間好喎... 我又聽過水療yoga, 不過又好似無咩人玩過, 唔知好唔好....


別墅

積分: 630


7#
發表於 06-8-21 11:01 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我都有興趣玩呀!
以前睇過d magazine介紹孕婦水療,都有興趣試!
有無介紹呀?


大宅

積分: 1221


8#
發表於 06-8-21 11:04 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我問過living yoga 但我覺得唔係咁好,因為佢要簽約要上足十二個月,要係連續,但到生時可以暫停,但要叫醫生比返張證明喎!到幾時身體適合再上喎!我覺得都幾煩,我話咁如果無又或者自己唔係太舒服可唔可以遲d上返,佢話唔得,剩返的堂錢會照過數,當你自動放棄。
咁我心諗生完又忙,個人當然會好累重點上堂呢!就算醫生話得都死啦!咁咪白白交錢,而且一定要連續上咁多,可能上上下唔想上嘛!你知啦大肚婆成日會唔舒服又要檢查已經好累嘛!所以我覺得唔係咁好。
間野我問過每個月要$350有四堂呀!
後尾我問自己樓下會所,都有yoga,不過就唔係專比孕婦,不過佢話孕婦都可以玩,但有d動作導師會話比我知唔做得,但都幾平$400有八堂,同埋方便,因落樓下就得,唔好既就唔再上囉!不過叫做做下運動,希望對生bb有幫助啦!


大宅

積分: 1715


9#
發表於 06-8-21 11:35 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

unicornson,

我之前看孕媽媽介紹一間叫康正的, 而家在君豪會上堂, 不過好似whampoa同中環都可以, $2400/6堂...另外有一間係聽其他媽咪講的, 在tst, http://www.hkaea.org.hk/ 大約300幾4堂... 不過在九龍公園泳池上堂, 好似唔多clean咁... 所以都唔知點choose好...


別墅

積分: 630


10#
發表於 06-8-21 11:41 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

ah-ta,

你報左名未呀? 一齊去丫!
九龍泳池都ok既,到到d水都唔百份百衛生架啦,唔驚得甘多。

聽朋友講,上水療既收效大d,生既時侯同埋生完都無甘辛苦。 游完仲好好瞓tim


大宅

積分: 1715


11#
發表於 06-8-21 12:09 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

unicornson,

咁你的朋友去邊度學架? 不過如果水療真係好, 我想去康正學多d...(雖然我都想同你一齊學) , 因為九龍泳池我真係唔係咁想去.... 我驚有紅虫呀...

不過我都未會咁快報住, 因為我諗住問左醫生同埋夠4個月先...


別墅

積分: 630


12#
發表於 06-8-21 12:35 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

喂! 我打左電話去問啦。

小組上堂,2-3個孕婦左右,$800,4堂。
每一節1小時。

如果自己組孕婦團既話,可以去私人屋苑泳池!
我等緊佢fax資料黎,有興趣既PM我,寫埋依貓地址窩,我forward俾大家! :mrgreen:


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


13#
發表於 06-8-21 14:14 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我有興趣, 但是我住新界區ah~ 同埋要返工~ 還有, 是唔是要選些有暖水的泳池 ? 因為我驚遅些天氣凍wo~


別墅

積分: 920


14#
發表於 06-8-21 14:27 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

hello unicornson,

請問尼間係邊架?

unicornson 寫道:
喂! 我打左電話去問啦。

小組上堂,2-3個孕婦左右,$800,4堂。
每一節1小時。


別墅

積分: 634


15#
發表於 06-8-21 14:39 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我係plantnetyoga做緊prenantal yoga, 一星期有2堂, 分別係星期二同星期六下午, 一堂個半鐘. 而家d package 我唔知幾$$, 因為我係plantnetyoga都做左成年...
力仔三歲四個月啦...超活潑!!!!
細老都一歲半啦...成日大哥.......


別墅

積分: 569


16#
發表於 06-8-21 16:00 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我之前係 Pure Yoga 玩左成年, over $600 一個月任玩, 但有 BB 後 suspend 左, 佢地每日下午有 Prenantal Yoga, 做d動作比一般 Hatha 簡單, 但佢地 recommend 4個月後才去做.

水療Yoga便未試過, 但在剛懷孕時因plan了去台灣浸溫泉, 問醫生, 醫生話在懷孕初期恐防子宮內的membrane未發展得好好, 叫我不要下水, not even swimming, 怕池水內的細菌會感染 BB, 到後期會好d, 所以我想還是在6個月後才下水好d.


別墅

積分: 630


17#
發表於 06-8-21 23:13 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

Dear hbaby_phat:
呢間係HK Aquatic Exericse Association ( http://www.hkaea.org.hk)。

Dear ah-ta:
我朋友係外國住,4個月開始做水療,後來佢生時直頭係水入面生。 佢就話正,我唔知真定假啦。 不過,我自己以前都有做過水中健美操,因為有水既浮力,所以玩起上來無甘辛苦,但係都好出汗,收到身同減磅,後尾太忙,就無玩啦。 每次玩完,果晚一定好好瞓。 所以如果要選,我會選水療多過yoga。

Dear Pearlmama; Himby; ah-Ta:
請查看PM。 有興趣組團的話,再依貓我啦。





男爵府

積分: 5656


18#
發表於 06-8-22 23:55 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

個website 冇介紹到孕婦水療, 只見到其他水療既介紹


別墅

積分: 897


19#
發表於 06-8-23 00:30 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

我今日剛剛去join左朗豪坊既pure yoga~
因佢剛剛開張..so有少少優惠...
$638一個月...12個月合約...有hsbc visa就free一個月..
本來話要俾$488入會費...但如果第1次去問就免左..
我之前睇過d討論區..d價錢差唔太遠...
同埋只係聽佢地講野同場地就知pro好多...
而家d yoga centre越來越多..真係唔知正唔正宗..
我都知貴左少少..但係始終有信心好d....
自己好懶..就算唔洗做野都唔會點做運動...
我又想學yoga好耐..so我冇$$都join...哈哈~~

其實我想去銅鑼灣0個間..(我住柴灣)
因為我老公話我個肚好0個陣仲要去咁遠就會覺得辛苦
同危險..但係銅鑼灣貴好多...同埋d最好既導師都會
0係朗豪坊..黃佩霞都會落場教..咁就是但啦/...

唔知有冇人陪我呢....


男爵府

積分: 5656


20#
發表於 06-8-28 12:55 |只看該作者

Re: prenantal yoga!

pure yotal 係唔係冇分繁忙時間架, ?? 係咁乜野時間都玩得?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo