跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 06-8-26 12:44 |只看該作者

一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!(有相睇!!)

穎怡而家訓緊,希望一陣順利啦!
今晚比相大家睇(如果影得唔好便無得睇lu....)


禁止訪問

積分: 3892


2#
發表於 06-8-26 19:48 |只看該作者

Re: 一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 213


3#
發表於 06-8-26 23:59 |只看該作者

Re: 一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!

我都好期待. 影完要第一時間link上黎.
仲有要帶備一d小零食. 餅仔..簡直係好幫手


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 06-8-27 00:30 |只看該作者

Re: 一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!

唉...今日影左但穎怡好"樓計"影得唔係好好.不過Studio 123 D哥哥姐姐好好人.
D 相我整理緊,要明晚先有得睇,唔好意思.


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 06-8-27 12:12 |只看該作者

Re: 一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!

穎怡好"樓計"影得唔係好好
睇相click here

[quote]
wingyee_ma 寫道:
唉...今日影左但穎怡好"樓計"影得唔係好好.不過Studio 123 D哥哥姐姐好好人.
D 相我整理緊,要明晚先有得睇,唔好意思. [/quote


男爵府

積分: 7894

BK Milk勳章


6#
發表於 06-8-28 13:54 |只看該作者

Re: 一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!

HELLO !
睇左啦 ! WINGYEE 係唔係好唔開心! 我BB個日影相都係唔開心,, 後來DADDY 勁豆佢開心,先好D ,你地睇果D 都係DADDY功勞
9/24 同一日生日 ! 到時找 你 .
我坐"5"圍.


大宅

積分: 3572


7#
發表於 06-8-28 21:26 |只看該作者

Re: 一陣同穎怡去Studio 123 影相,好緊張呀!!

wingyee_ma~~雖然顈怡冇乜笑,但穎怡都有好幾個造型好得意,唔緊要喇,下次再去影,我都話123d哥哥姐姐好好人啦~~
5歲~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo