2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2897


1#
發表於 13-3-21 21:32 |只看該作者
我阿女一餐食2碗到,會唔會太多呀?

佢好似有個肚腩咁。


男爵府

積分: 6663


2#
發表於 13-3-22 15:32 |只看該作者
咁飲幾多奶?

我個女8:00食第一餐奶(220ml), 11:30食粥仔(酒樓d細碗仔3~4碗), 2:00食200ml, 跟住5:00比佢飲果汁/半個蘋果蓉, 6:00~6:30食粥仔(酒樓d細碗仔3~4碗),我哋大人食飯有時比菜佢, 有時就淨白飯(約1茶匙), 或者比2~3粒星星餅佢, 9:00開始扭眼瞓, 我拖到9:30~10:00食240ml奶瞓


大宅

積分: 1632


3#
發表於 13-3-22 16:57 |只看該作者
7:00 240ml 奶
8:00-8:30 有時會有生果食
11:15 200ml 粥, 菜/肉另計
16:00 210ml 奶
18:45 200ml 粥, 菜/肉另計
21:00前瞓
0:00 240ml 奶 (瞓住飲)
Love begins at home, and it is not how much we do... but how much love we put in that action


大宅

積分: 2897


4#
發表於 13-3-22 18:18 |只看該作者
7:00 240 ml 奶11:00 2碗粥
3:00 240 ml 奶
5:00 生果
7:00 2 碗粥(食完個肚漲卜卜,:p)
老公話驚食大個胃



子爵府

積分: 14819


5#
發表於 13-3-23 08:35 |只看該作者

回覆:LHSmama 的帖子

7:00 250-300ml 奶
12:00 300ml 粥
17:00 兩湯匙星星粉+120ml 奶
21:15 250-300 奶


大宅

積分: 4980

BK Milk勳章


6#
發表於 13-3-23 23:52 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

點解你地BB肯食咁多粥我隻B只肯食1/3大人碗最多半碗,所以細細粒,仲著緊細碼片片




複式洋房

積分: 280


7#
發表於 13-3-24 00:26 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

你地阿B真係超級勁,我仔食半碗仔粥咋:(




複式洋房

積分: 280


8#
發表於 13-3-24 00:27 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

你地煲咩粥?BB可以食到咁多




子爵府

積分: 13389


9#
發表於 13-3-24 01:58 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

0800 240ml
1000 180ml 粥
小食 (餅,麵包,水果, 睇下有乜比乜)
睡 , 1小時左右
1300 240ml
1500 粥
小食 (餅,麵包,水果, 睇下有乜比乜)
睡, 1小時左右
1800 我地食飯都比d佢食
沖涼
2200 240ml


複式洋房

積分: 172


10#
發表於 13-3-24 10:35 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

1碗


大宅

積分: 2897


11#
發表於 13-3-24 22:09 |只看該作者
其實係姐姐喂佢先食咁多,一路玩一路食,我地係驚佢吾知飽


大宅

積分: 1364


12#
發表於 13-3-25 10:22 |只看該作者
7:00AM - 180ML 奶
11:00AM - 1碗粥
3:00PM - 200ML 奶
7:00PM - 1碗粥
9:30OM - 160ML 奶


大宅

積分: 2624


13#
發表於 13-3-25 16:59 |只看該作者
食咁多...
我囝一日食2次粥, 每次約大人碗, 大半碗, 佢肚仔都已脹晒..
依家都已經有20磅..中等身型..不過食奶最多只食150ml..

你地bb食咁多, 幾重啊?

點評

baby_ju  24lbs  發表於 13-3-26 00:24


大宅

積分: 1651


14#
發表於 13-3-27 02:12 |只看該作者

引用:我阿女一餐食2碗到,會唔會太多呀?佢好似有

原帖由 LHSmama 於 13-03-21 發表
我阿女一餐食2碗到,會唔會太多呀?

佢好似有個肚腩咁。
兩碗大人碗呀?好犀利呀!




男爵府

積分: 5184


15#
發表於 13-3-28 00:46 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

呀女一日食半嘜米,分2餐,另加餸,我都驚佢太飽,而加21磅




複式洋房

積分: 492


16#
發表於 13-5-2 10:44 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

一碗


男爵府

積分: 7123


17#
發表於 13-5-2 23:19 |只看該作者

回覆:你地BB一餐食幾多粥仔

以前食到一碗至碗半大年碗,最近出牙食到1/3至半碗。
其實BB胃仔細,吾好食甘多,對消化系統不好,就算食得多未必吸收




別墅

積分: 680


18#
發表於 13-5-3 00:24 |只看該作者

回覆:man1214 的帖子

Same




子爵府

積分: 14819


19#
發表於 13-5-3 07:54 |只看該作者

引用:以前食到一碗至碗半大年碗,最近出牙食到1

原帖由 wingxsunny 於 13-05-02 發表
以前食到一碗至碗半大年碗,最近出牙食到1/3至半碗。
其實BB胃仔細,吾好食甘多,對消化系統不好,就算食得 ...
我個女都係越食越少,中午我餵淨係食半碗粥,所以有時我俾麵包佢自己食,菜又係自己食,煮少啲洗少啲野。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo