跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12090


1#
發表於 06-8-19 10:46 |只看該作者

一歲針(麻疹混合針)

我問過有經驗既媽咪,同埋做護仕既朋友,
佢地都話要注意下尼支一歲針,(之後歲半針都一樣)
因為打完尼支針後,可能會兩、三日之後才有反應,
(例如:微燒、無胃口),之後亦會持續幾日,
所以建議打完尼支針之後,一個星期內都唔會帶佢地出咁多街,
怕感染到其他既病就會令bb 更辛苦。
另外如果book左係健康院打尼支針,
但又會係私家打肺炎鏈球菌或其他額外預防針既媽咪,
最好係打完一歲針後最少兩個星期後先帶bb 去打其他預防針,
避免各類針一齊出反應,令bb 辛苦,而我朋友建議我,
最好是打左一歲後一個月,才打其他預防針。

雖然一歲係我地既b 好值得慶祝既日子,
大家一定有好多節目,但bb 既健康係更緊要。


複式洋房

積分: 423


2#
發表於 06-8-19 10:56 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

多謝提醒!

咁即係要等BB13個月大時再去打其他針啦(我想帶佢打水痘針呀!)


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


3#
發表於 06-8-19 11:03 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

LY,
如果我係診所打麻疹針, 係咪都一樣, 遲 D 打 鏈球菌針呀 ??
上次醫生一次同我 BOOK 哂兩支喎.......... ?-(


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


4#
發表於 06-8-19 11:04 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

問漏... 問漏....
水痘針, 係咪要出去診所 BOOK O架 ??/


子爵府

積分: 12090


5#
發表於 06-8-19 11:05 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

你果d 就例外啦,你係私家一次過打丫嘛,
我係講緊返"健康院"打一歲針果d 呀,
包括我自己在內。
jolo 寫道:
LY,
如果我係診所打麻疹針, 係咪都一樣, 遲 D 打 鏈球菌針呀 ??
上次醫生一次同我 BOOK 哂兩支喎.......... ?-(


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


6#
發表於 06-8-19 11:09 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

診所, 麻疹 同 鏈球菌, 都係分兩支針o架啵... ?-(


子爵府

積分: 12090


7#
發表於 06-8-19 11:12 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

係呀,尼d 額外預防針都係去私家book 架。
jolo 寫道:
問漏... 問漏....
水痘針, 係咪要出去診所 BOOK O架 ??/


子爵府

積分: 12090


8#
發表於 06-8-19 11:13 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

係呀。
你可唔可以一個post 問晒呀?
jolo 寫道:
診所, 麻疹 同 鏈球菌, 都係分兩支針o架啵... ?-(


大宅

積分: 1438


9#
發表於 06-8-19 11:22 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

多謝提醒!!


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


10#
發表於 06-8-19 11:27 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

唔好.....
幫你整熱鬧 d o麻....

[quote]
LongYin 寫道:
係呀。
你可唔可以一個post 問晒呀?


大宅

積分: 3572


11#
發表於 06-8-19 11:41 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

thanks~~LY爸,提醒o在肥媽打完呢支針唔好帶小肥去街街,咁去樓下吉x島可以嘛~~~~
5歲~~


別墅

積分: 989


12#
發表於 06-8-19 17:06 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

哎呀~~~

咩要打左2、3日後先有反應ga.....我仲book左健康院9/27打針...諗住10月頭去上海會無問題tim.....

咁要改期9/25la....

又想問...咁肺炎鍊球菌 係唔係13個月打先好d呢?

唔該陳大夫


子爵府

積分: 12740


13#
發表於 06-8-19 22:12 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

想問下, age 1 打肺炎鍊球菌針,要打幾多針呀?好似越大越打得少針架喎?


別墅

積分: 515


14#
發表於 06-8-19 23:48 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

多謝朗言爸提醒 ,我都打算請幾日假等bb打完針之後照顧吓佢


子爵府

積分: 12090


15#
發表於 06-8-20 02:32 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

如果我無記錯,應該係以下支數
under 6 個月大打四支
6至12個月大打三支
13至23個月大打二支
兩歲以上打一支
最好係打去私家醫生度問。
ill 寫道:
想問下, age 1 打肺炎鍊球菌針,要打幾多針呀?好似越大越打得少針架喎?


子爵府

積分: 12090


16#
發表於 06-8-20 02:34 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

如果六筒豬之前未過打肺炎鏈球菌針,
不如等到13個月大先打,因為只需打兩支。
六筒媽 寫道:
又想問...咁肺炎鍊球菌 係唔係13個月打先好d呢?


別墅

積分: 989


17#
發表於 06-8-20 02:47 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

唔係呀~~
佢8個月&9個月打左兩針,差第3針未打ga...

大夫~~你咁夜都唔瞓,好少可喎
LongYin 寫道:
如果六筒豬之前未過打肺炎鏈球菌針,
不如等到13個月大先打,因為只需打兩支。[quote]
六筒媽 寫道:
又想問...咁肺炎鍊球菌 係唔係13個月打先好d呢?

[/quote]


子爵府

積分: 12740


18#
發表於 06-8-20 10:27 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

其實我覺得如果bb唔係接觸好多人,eg 育嬰院 / playgroup....,咁唔使咁早打.我諗住比adrian在age1.5之前打哂肺炎...針,咁就比佢上playgroup


別墅

積分: 837


19#
發表於 06-8-20 13:52 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

題外話,一歲針你地帶bb係健康院or私家打架?


子爵府

積分: 12740


20#
發表於 06-8-20 15:46 |只看該作者

Re: 一歲針(麻疹混合針)

我的醫生朋友話係一樣的,個醫生太太都帶bb去健康院打,so我都係一樣,可save money

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo