自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2414


1#
發表於 13-4-5 14:56 |只看該作者
呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思想試?用見淘寶有,好平,五蚊一包有500g, 評價都ok,不過佢一買最少要買3斤(我諗係6包啦),有無jm都想買,大家可以分嚟用啦




男爵府

積分: 9145


2#
發表於 13-4-5 15:27 |只看該作者

引用:呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思想試?用見淘寶有,好平,五蚊一包有500g, 評價都ok,不過佢一買 ...
我有興趣呀


男爵府

積分: 9145


3#
發表於 13-4-5 15:29 |只看該作者

引用:呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思想試?用見淘寶有,好平,五蚊一包有500g, 評價都ok,不過佢一買 ...
不過提提你……大陸500g就等於1斤架喇……同香港唔同……所以如果佢話3斤即等等3包到……唔知我有冇理解錯呢


大宅

積分: 2414


4#
發表於 13-4-5 15:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elcowu+於+13-04-05+發表呢排

原帖由 sara0901 於 13-04-05 發表
不過提提你……大陸500g就等於1斤架喇……同香港唔同……所以如果佢話3斤即等等3包到……唔知我有冇理解錯 ...
下下下!我買左六包…





男爵府

積分: 9145


5#
發表於 13-4-5 15:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sara0901+於+13-04-05+發表不

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
下下下!我買左六包…
下下下……甘佢收你幾錢呀?


大宅

積分: 2414


6#
發表於 13-4-5 15:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elcowu+於+13-04-05+發表下下

原帖由 sara0901 於 13-04-05 發表
下下下……甘佢收你幾錢呀?
夾埋運費,6包42蚊,寄去廣州集運




男爵府

積分: 9145


7#
發表於 13-4-5 15:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sara0901+於+13-04-05+發表下

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
夾埋運費,6包42蚊,寄去廣州集運
甘係咪即是12蚊運費呀??


大宅

積分: 2414


8#
發表於 13-4-5 15:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elcowu+於+13-04-05+發表夾埋

原帖由 sara0901 於 13-04-05 發表
甘係咪即是12蚊運費呀??
係呀:)




男爵府

積分: 9145


9#
發表於 13-4-5 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sara0901+於+13-04-05+發表甘

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
係呀:)
甘可唔可以分1包比我試下先呀??


男爵府

積分: 9145


10#
發表於 13-4-5 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elcowu+於+13-04-05+發表係呀

原帖由 sara0901 於 13-04-05 發表
甘可唔可以分1包比我試下先呀??
或者2包都可以……有冇相可以望下係點樣架?


子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 13-4-5 15:57 |只看該作者
elcowu 發表於 13-4-5 14:56
呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思想試?用見淘寶有,好平,五蚊一包有500g, 評價都ok,不過佢一買 ...

我都想要,可否預我一包呢?


大宅

積分: 2414


12#
發表於 13-4-5 16:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sara0901+於+13-04-05+發表甘

原帖由 sara0901 於 13-04-05 發表
或者2包都可以……有冇相可以望下係點樣架?
可以呀,大概下星期三貨會到香港,到時講你知。連廣州到香港運費,十二蚊港幣一包




大宅

積分: 2414


13#
發表於 13-4-5 16:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sara0901+於+13-04-05+發表或

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
可以呀,大概下星期三貨會到香港,到時講你知。連廣州到香港運費,十二蚊港幣一包



...
有相
myphoto.jpg




大宅

積分: 2414


14#
發表於 13-4-5 16:06 |只看該作者

引用:Quote:elcowu+發表於+13-4-5+14:56+呢排聽

原帖由 yau.yau 於 13-04-05 發表
我都想要,可否預我一包呢?
ok,我收到講你知~
$12港幣一包~




男爵府

積分: 8866

畀面勳章


15#
發表於 13-4-5 16:06 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

我又排我又排


男爵府

積分: 7296

醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 13-4-5 16:17 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

我都要想!可吾預埋我?




男爵府

積分: 9145


17#
發表於 13-4-5 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yau.yau+於+13-04-05+發表我

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
ok,我收到講你知~
$12港幣一包~
Ok…甘到左就話我知拉唔該


大宅

積分: 2414


18#
發表於 13-4-5 16:22 |只看該作者

引用:我又排我又排

原帖由 wong_cat 於 13-04-05 發表
我又排我又排
ok!




大宅

積分: 2414


19#
發表於 13-4-5 16:22 |只看該作者

引用:我都要想!可吾預埋我? +

原帖由 sarahmehkhk 於 13-04-05 發表
我都要想!可吾預埋我?
得^_^




子爵府

積分: 13323

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 13-4-5 16:22 |只看該作者
elcowu 發表於 13-4-5 16:06
ok,我收到講你知~
$12港幣一包~

唔該晒~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo