自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 11980


1#
發表於 13-4-6 07:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9529

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-4-6 07:41 |只看該作者

回覆:口角爛應該点?

茶潤唇膏!!




珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


3#
發表於 13-4-6 07:50 |只看該作者

引用:茶潤唇膏!! +

原帖由 Drea 於 13-04-06 發表
茶潤唇膏!!
仲搽?




女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


禁止訪問

積分: 30876


4#
發表於 13-4-6 07:58 |只看該作者

回覆:口角爛應該点?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


5#
發表於 13-4-6 08:06 |只看該作者

回覆:口角爛應該点

粥水


子爵府

積分: 12480

2018復活節勳章 育兒性格勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-6 08:09 |只看該作者

回覆:口角爛應該点

囗角炎,掋抗力差就會出現,去睇e生喇…


大宅

積分: 2251


7#
發表於 13-4-6 08:24 |只看該作者

回覆:Crystal03wong 的帖子

無錯。。最好唔好攪佢。。


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 13-4-6 08:43 |只看該作者

回覆:口角爛應該点?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8370


9#
發表於 13-4-6 08:46 |只看該作者

回覆:口角爛應該点

試下搽鵝術油


大宅

積分: 2034


10#
發表於 13-4-6 08:48 |只看該作者

回覆:口角爛應該点

要去睇醫生先得,有菌先會爛嘴角,我試過.:;pppp:


侯爵府

積分: 21294


11#
發表於 13-4-6 08:52 |只看該作者

回覆:wongywong 的帖子

用米煲水,然後用粥水搽咀角


男爵府

積分: 5673


12#
發表於 13-4-6 08:55 |只看該作者

回覆:口角爛應該点?

之前上網睇過可以食多d菜,吾知係甘岩定咩,食左幾碗菜真係好反無事牙




男爵府

積分: 5929


13#
發表於 13-4-6 09:06 |只看該作者

回覆:口角爛應該点?

我個幾月前試過,藥房叫我揸triple antibiotic, 揸咗唔使一日啲濃自己會爆出黎,再過一日就好返嘞!
我都覺得係同抵抗力有關同埋係有菌. 記得唔好用手喳!




珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


14#
發表於 13-4-6 09:26 |只看該作者

引用:用米煲水,然後用粥水搽咀角

原帖由 bk2013 於 13-04-06 發表
用米煲水,然後用粥水搽咀角
我阿媽都係教類似方法,勁work




水晶宮

積分: 50467


15#
發表於 13-4-6 09:53 |只看該作者

回覆:口角爛應該点?

戒講粗口




公爵府

積分: 27540


16#
發表於 13-4-6 09:57 |只看該作者

引用:戒講粗口 +

原帖由 唔好煩我 於 13-04-06 發表
戒講粗口
你試過work嘛?


男爵府

積分: 9468


17#
發表於 13-4-6 10:52 |只看該作者

回覆:Fion_Chan 的帖子

搽唇瘡膏


禁止訪問

積分: 11980


18#
發表於 13-4-6 11:42 |只看該作者

回覆:口角爛應該点

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo